تیتر جالب روزنامه اماراتی درباره فرهاد مجیدی

«یوزا بر شوک اولیه غلبه کرد؛ «فرهاد پاشا» برنده شرط بندی شد». این تیتری است که روزنامه اماراتی الخلیج در تمجید از فرهاد مجیدی، سرمربی ایرانی اتحاد کلبا برای تمجید از عملکرد او در لیگ امارات منتشر کرد.

این روزنامه اماراتی در ادامه نوشت: اتحاد کلبای فرهاد مجیدی با شکست در بازی رفت مقابل البطائح که برای اولین بار به لیگ برتر امارات رسیده بود، فصل را به طرز شگفت انگیزی آغاز کرد و تیم جنوبی سقوط کرد. از ارتفاع زیاد. آهسته شکست در گام اول باعث تعجب و انتقادهای زیادی شد. خشم، ناامیدی و البته اضطراب زیاد شد. پیش بینی می شد که اتحاد کولابا در دومین بازی سخت خارج از خانه شکست بخورد اما این اتفاق نیفتاد و این تیم مقابل حریف قرار گرفت. به نظر می رسید این تیم پوست خود را از دست داده است زیرا تیم مجیدی سه امتیاز را در برابر تیم خوب الوحده به دست آورد.

این روزنامه همچنین نوشت: آزمون سوم اتحاد کلبا برابر الظفره بود که به دلیل شکست سنگین مقابل العین به شدت مصدوم شد اما در این دیدار حبیب فردان، تعویض طلایی مجیدی خودنمایی کرد و گلزنی کرد و یک پاس گل داد. اتحاد کلبه.سه امتیاز ارزشمند دیگر کسب کنید. 6 امتیاز از سه بازی برای اتحاد کلبا کافی است تا در جمع صدرنشینان لیگ امارات جای بگیرد و شکست را در همان گام اول فراموش کند.

مجیدی ها و حفاظت

زمانی که سرمربی ایرانی اتحاد کلبا در برنامه تلویزیونی اظهارنظر معروف خود را مطرح کرد و گفت تیمش به دنبال کسب 9 امتیاز از سه بازی اول است، برخی این مربی جوان را مغرور و برخی دیگر او را خیال پرداز می دانستند اما عملکرد فرهاد. شاگردان مجیدی نشان دادند که او بیهوده صحبت نمی کند و این شرط را برد.

مجیدی پس از شکست در مرحله اول بسیار عصبی بود و بازی حریف را زشت توصیف کرد اما در مرحله بعد به مترجم پناه برد تا از شعله عصبانیت و شدت حرف هایش بکاهد. برد مقابل الظفره طوفان اتحاد کلبا را آرام کرد و شادی را به تیم بازگرداند. بعد از آن بازی در شهر این اطمینان وجود داشت که تیم مجیدی می تواند در آینده بهتر کار کند.

6 از 9

محمد الیماهی رئیس سابق هیئت مدیره باشگاه اتحاد کلبا پس از پیروزی در سومین مسابقه نوشت: 6 بر 9 با پاشا فرهاد.

گویی این اظهار نظر الیماهی که پس از شکست در دیدار اول به دفاع از فرهاد مجیدی پرداخت و پس از بازی ملابا از سرمربی ایران حمایت کرد، معروف ترین بازیکن این تیم بود. تصمیم شجاعانه مجیدی برای حذف ملابای نیمه دوم سال گذشته با حمایت هواداران همراه شد.

دیدگاهتان را بنویسید