یک تعریف جالب برای یک مرد سفیدپوست مستقل

یک تعریف جالب برای یک مرد سفیدپوست مستقل

وی که به عنوان مربی در تیم نساجی فعالیت می کند، صحبت های خود را با بحث روز قائمشهری، زمین چمن آغاز می کند و می گوید: تیم نساجی بسیار ریشه دار است و هواداران بسیار خوبی دارد و از آنها انرژی می گیریم و در هر بازی از فصل گذشته ما بهتر شدیم و مشکلی که داریم زمینمان است که در حال تبدیل شدن به چمن طبیعی است و باید از تیم فوتبال و آقای حدادیان مالک نساجی تشکر کنم که تلاش کردند تا جایی که ممکن است ما را ببرند. به زودی بازی هایمان را در خانه انجام دهیم، چون سرزمین ساری اصلا مناسب بازی نیست، چون بچه های ما در زمین فوتبال بازی می کنند، اگر زمین ما آماده باشد و هواداران بتوانند بیایند، وضعیت ما خیلی بهتر می شود.

او گفت: “آقای ساکت یکی از بهترین مربیان فوتبال ما است، او سال ها به عنوان دستیار کار کرد و بعد از تراکتورسازی که به نساجی آمد و سرمربی شد، پیشنهادات زیادی مطرح شد، اما نه.” مدیریت تیم نساجی را پذیرفت زیرا بسیار علاقه مند بود و من بسیار خوشحالم که با او کار کردم و چیزهای زیادی یاد گرفتم. ما کادر بسیار خوبی متشکل از افراد جوان و باتجربه داریم و آقای ساکت به زودی برمی گردد و همه مشکلات حل خواهد شد.

در بیانیه ای درباره حضور تماشاگران و عدم حضور آنها در ورزشگاه نظر خود را اینگونه بیان کرد: وقتی تماشاگران حضور دارند، فضای فوتبال کاملا متفاوت است. بسیاری از لحظات زیبا توسط تماشاگران خلق می شود. ما هیچ تفریحی برای جوانان نداریم و عشق آنها فوتبال است مخصوصاً در مازندران که همه بیشتر طرفدار فوتبال یا کشتی هستند امیدوارم به زودی از انرژی هوادارانمان استفاده کنیم. نساجی 62 سال دارد و مردمش این تیم را دوست دارند و این امتیاز بسیار خوبی است. اگر چند تیم در فوتبال ما هستند که تماشاگران پرشور دارند، یکی نساجی است، امیدوارم سرشان را بلند کنیم.

ملی پوش سابق در خصوص شرایط عمومی تیم ملی قبل از بازی با سوریه گفت: فکر می کنم سال خوبی برای تیم ملی ما باشد. یکی از لحظات این است که اکثر بازیکنان ما در خارج از کشور بازی می کنند و ما در یک سال این همه بازیکن در خارج از کشور نداشتیم و این برای فوتبال ما بسیار مثبت است زیرا چنین بازیکنانی کار حرفه ای انجام می دهند و تنها چیزی که ما زمان کافی نداریم. اگر این بچه‌ها بیشتر کنار هم بودند، فکر می‌کنم بهتر هم می‌شدیم. بعد از ویلموتس که نتایج ضعیفی داشت، آقای اسکوچیچ دعوت شد و خوشبختانه نتایج خوبی کسب کرد و ما این را به فال نیک گرفتیم. امیدوارم تیم ملی در چند بازی آینده عملکرد خوبی داشته باشد و به جام جهانی صعود کند. همه ملت منتظر حضور تیم ملی در جام جهانی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید