اسکوچیچ مورد طعنه تند یک مرد مستقل قرار گرفت

اسکوچیچ مورد طعنه تند یک مرد مستقل قرار گرفت

رضا حسن زاده در حاشیه برگزاری جام چهار جانبه یاد و خاطره شهدای کلانشهر گفت: بار دیگر برای گرامیداشت یاد و خاطره عزیزانی که در فاجعه متروپل جان خود را از دست دادند گرد هم آمده ایم و از خداوند متعال برای خانواده های آنان صبر مسئلت داریم.

وی درباره وضعیت این روزهای تیم ملی نیز گفت: متاسفانه تیم ملی ما وضعیت خوبی ندارد. سرمربی برکنار شد و دوباره به کارش بازگردانده شد. فاصله بین بازیکنان بیشتر شده است. در زمان ما این اتفاق نیفتاد زیرا دولت قوی بود. در آن زمان علی پروین هدایت تیم ملی را برعهده داشت و اکثر بازیکنانی که در مسابقات قهرمانی تیم ملی در آسیا شرکت کردند، استقلالی بودند اما این موضوع هیچ گاه باعث اختلاف و اختلاف نشد و همگی با هدایت علی بازی می کردند. پروین.

پیشکسوت باشگاه استقلال اضافه کرد: باید بپذیریم که مربیان ایرانی دانش بالاتری نسبت به اسکوچیچ دارند. نمی دانم چرا قبل از اینکه اسکوچیچ را بیاوریم مربی خارجی خوب نگرفتیم و با توجه به اینکه مربیان ایرانی مثل دایی، گیل ناویی و نکونام قبول نکردند تیم ملی را هدایت کنند، دوباره اسکوچیچ را آوردیم. او رهبری ضعیفی دارد و امیدوارم با همه این شرایط در جام جهانی موفق باشیم.

او درباره ساپینتو سرمربی استقلال نیز گفت: الان نمی توانیم درباره او قضاوت کنیم. او در حال حاضر تنها سرمربی تیم است. وقتی لیگ شروع می شود می توانیم او را بشناسیم و سپس ارزیابی کنیم.

در نهایت حسن زاده درباره اشک های مجتبی جباری گفت: مجتبی حرف بدی نزد. او فقط نگران وضعیت وریا غفوری بود و حرف دلش را به همه زد و امیدواریم وریا دوباره به جمع آبی پوشان بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید