اظهارات ضد و نقیض یک مجله معروف اروپایی درباره طارمی

اظهارات ضد و نقیض یک مجله معروف اروپایی درباره طارمی

ابولا گزارش داد: تنش اخیر بین مهدی طارمی مهاجم پورتو و دراگان اسکوچیچ که منجر به دعوت نشدن این بازیکن به اردوی تیم ملی برای رویارویی با لبنان و سوریه در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر شد. به نظر می رسد اختلاف طارمی و اسکوچیچ هنوز حل نشده باشد و همه اخبار نشان می دهد که هواداران ایرانی نگران آینده هستند.

این روزنامه پرتغالی ادامه داد: طارمی به رئیس فدراسیون ایران (شهاب الدین عزیزی هادم) اعلام کرد تا زمانی که اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی است به تیم ملی بازنخواهد گشت. اسکوچیچ به نوبه خود آشکارا با مقامات فدراسیون در مورد قدرت خود در این مورد صحبت کرد و از حمایت آنها استقبال کرد و اکنون به دنبال پیروزی در مسابقات بعدی و حذف هرگونه سناریوی وابستگی به مهاجمی است که در حال حاضر یکی از بزرگترین ستاره ها است. قاره – آسیا محسوب می شود.

اسکوچیچ اخیرا در گفتگو با رسانه های کرواسی گفت: چیزی که فوتبال ایران کم دارد و من فضای زیادی برای پیشرفت می بینم، توانایی های تاکتیکی است. آنها در کارهای تاکتیکی به اندازه کافی خوب نیستند.» پس از این موضوع، مهدی طارمی در توئیتر خود با کنایه خطاب به سرمربی تیم ملی نوشت: «باید بگویم بازیکنان ایرانی علاوه بر تکنیک فردی و جنگندگی و… درک بسیار بالایی از دانش و تاکتیک فوتبال دارند اما چون متاسفانه مشکلات جای دیگری است ».

تیم ملی ایران در 6 بازی قبلی مقدماتی جام جهانی (بدون احتساب کامبوج) 10 گل به ثمر رسانده است که مهدی طارمی در 7 گل از 10 گل (3 گل و 4 پاس گل) نقش مستقیم داشته است. طارمی 29 ساله که تاکنون در 54 بازی ملی 26 گل برای ایران به ثمر رسانده است.

ایران فردا (پنجشنبه) از ساعت 15:30 به وقت ایران در آخرین مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 و از ساعت 19:30 سه شنبه هفته آینده (25 آبان) در اردن (به دلیل ممنوعیت حضور در سوریه) به دیدار لبنان می رود. یک بازی خانگی) به مصاف سوریه خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید