قلعه نویی: به احترام بازیکنانم ایستادم و دست می فشارم/ نکونام: افسرده ترین تیم لیگ هستیم

ساعت: 20:33
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792499

سرمربیان تیم های فوتبال گل گهر و فولاد در نشست خبری پس از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر قلعه نویی پس از شکست یک بر صفر مقابل فولاد در نشست خبری گفت: بگذار بلند شوم و برای تیمم دست بدهم! لیگ و نماینده مستقیم ما در آسیا است. استعداد من حتی ممکن است تیم ملی غیر از خوزستان داشته باشد و قیمتش هم یکی از تیم های خوب ماست.

وی افزود: فولاد خوزستان حتی با اسکلت تیم ما را به جام جهانی رساند که من با تیمم دست دادم. هرچه در مورد فولاد بگوییم خوب و کم است. بازیکنان من مقابل این تیم 10 نفره 70 دقیقه بازی کردند. بیش از 70 دقیقه؛ یاد دو بازی در آن چند سال افتادم، یکی سپاهان و گل گهر و دیگری هم همین بازی. به بازیکنانم خسته نباشید و خدا رحمتشان کند و با دل بازی کردند. من احساس ثروتمندی می کردم زیرا بازیکنانم با قلب و عشق خود بازی کردند. احساس می کردم یک مرد ثروتمند هستم. تبریک به فولاد و تبریک.

کالانویی خطاب به داور مسابقه گفت: همه اشتباه می کنند و من مربی هم ممکن است اشتباه کنم و داور هم همین شرایط را دارد. آقای حاج حاج ملک که چند هفته ای در مسابقات غایب بودند امروز حرکت خوبی انجام دادند اما باز هم بهتر است کارشناسان درباره سوالات داوران نظر بدهند.

وقتی گل گهر اجازه نداشت از خبرنگار سوال کند، سرمربی گل گهر از او سوال پرسید و خبرنگار هم با بیان اینکه گل گهر امروز تمام کننده ای در تیمش نداشت، گفت: یونس شاکری را در بهترین بازی از دست دادیم. شرایط و بازیکن ما جایگزین هایی آوردیم که اتفاق افتاد. مهاجم هدف را تا نیم فصل جذب می کنیم و ممنون از سوال کارشناسی شما.

وی سپس در پاسخ به خبرنگاری که بازی 10 نفره گل گهر را تعریف می کرد، گفت: از شما هم متشکرم.

نکونام: 3 امتیاز ارزشمند گرفتیم

جواد نکونام در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر سیرجان مقابل گل گتار گفت: می دانستیم بازی سختی داریم. به باشگاه گل گهر تبریک می گویم، آنها یک باشگاه بسیار حرفه ای و یک تیم منسجم و حرفه ای دارند. آنها افراد خوبی دارند. به این تیم تبریک می گویم. به آنها تبریک می گویم، در دو سال اخیر موفق شدیم در آخرین روز نقل و انتقالات فقط دو بازیکن بگیریم و 6 بازیکن را از دست بدهیم. می دانستیم بازی سختی داریم، قبل از بازی به بازیکنانم گفتم.

نکونام ادامه داد: هر دو تیم با برنامه و تاکتیک بازی کردند. به باشگاه گل گهر تبریک می گویم، آنها باشگاه بسیار حرفه ای دارند، بازیکنان باکیفیتی دارند، یکی از بهترین تیم های فوتبال کشورمان هستند. ما 6 بازیکن را از دست دادیم، مصدومان زیادی داشتیم، اما تیم ما طبق برنامه بازی کرد. می دانستیم از این مسابقه چه می خواهیم، ​​بازی سختی بود. در تمرین به بازیکنانم گفتم باید خوب و با تمرکز بازی کنید. گل گهر همه حریفان را تحت فشار قرار می دهد اما امروز به جز توپ هایی که از کناره ها عبور می کرد به حریف فرصت ندادیم. اگر باهوش بودیم در مقابل ضد حملات گل می زدیم. اما بازیکنان سخت تلاش کردند و تمام تلاش خود را کردند.

وی ادامه داد: تبریک به خوزستانی ها، هواداران خوب فولاد. بعد از سه تساوی پیروز شدیم. سه امتیاز ارزشمند گرفتیم. در سه بازی اخیر ما حق داشتیم دو بازی را ببریم، اما شرایط برای ما سخت بود. اما این فوتبال ادامه دارد. شرایط به گونه ای است که باید تا روز آخر بجنگیم و با مصدومان خود به لیگ بیاییم تا 4-5 روز یک بار به میدان برویم. مظلوم ترین تیم تیم ماست با همه تیم ها نابرابری داریم. خوشحالم که توانستیم تیم خوب و شایسته گل گهر را شکست دهیم.

وی درباره حاشیه هایی که در زمین رخ داده است، گفت: اینها مرزهای طبیعی است. اعتراض به اخراج شد اما بازیکن هم اشتباه کرد. این مشکلات در فوتبال طبیعی است. حاج ملک در مسابقه سختی قضاوت کرد. او به خوبی بازی را قضاوت و کنترل کرد. در نیمه دوم مراقب بودیم با بازیکنان حریف برخورد نکنیم.

نوکونام درباره کارت‌های زرد زیادی که روی نیمکت‌ها داده می‌شود، گفت: وقتی بازی سخت می‌شود، کارت‌ها بیش از حد داده می‌شود. باید ببینیم بازیکنان و مربیان به آنها چه گفته اند و داور تصمیم می گیرد که چه کارتی دارد. و چه کسی نامه کارت ندارد.

سرمربی فولاد درباره بازی تدافعی تیمش در نیمه دوم گفت: می دانستیم چه می خواهیم. گل گهر تیم باکیفیتی است و بازیکنان باکیفیتی دارد 10 نفر می توانند هر تیمی را شکست دهند. آنها را خوب آنالیز کردیم و در دفاع مشکلی با بازی ندارم. همانطور که گفتم پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته شد و 6 بازیکن تیم ما را ترک کردند.

وی به حردانی بازیکنی که اعتبار زیادی دارد، گفت: زمانی که به فولاد رفتم این بازیکن حتی با باشگاه قرارداد نداشت و به دیدن من آمد و قراردادهای سال اول و دوم او 50 و 60 میلیون بود. تومانی. نوشته شده اند و می توانید آنها را ببینید. از یکی از انتخاب کنندگان تیم ملی خواستم برای دیدن این بازیکن به بازی دوستانه ما بیاید. این بازیکن می تواند در تیم ملی باشد و اکنون بهترین دفاع راست ایران است. او می تواند فصل آینده به هر باشگاهی برود و شاید در کنار ما باشد. اما ما باید مراقب بازیکنان برتر خود باشیم و آنها را شکل دهیم. چون بازیکنان خلاق کمی داریم و به چنین بازیکنانی نیاز داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید