خورشت رستم خلخال یکی از افسرده ترین نقاط استان است / ضرورت ایجاد تعادل و توزیع اعتبار در قسمت جنوبی استان

زمان: 15:45
منتشر شده در: 14/07/27
کد خبر: 1777519

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل به سرکوب شدن خورش رستم خالهال اشاره کرد و گفت: با ردیابی مسئولان استان ، هشتین به زودی به شهر تبدیل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما ، آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ظهر امروز در دیدار سنی ها و شیعیان و ائمه جمعه اهل سنت و شیعه هورام رستم خالهال اظهار داشت: ما پرسیده ایم هاشین در شهر می شود و ما امیدواریم که این امر به زودی و به دنبال آن مسئولان محقق شود.

وی گفت که هر سال در جشن وحدت ولسوالی های شار شجین و هور رستم خلخال شرکت می کند و من شاهد وحدت و تعامل اهل سنت و شیعیان در این منطقه هستم. گفت: کشور مرتفع است.

آیت الله عاملی در ادامه سخنان خود به مشکلات منطقه خورشت رستم خاله اشاره کرد و گفت: تمام موضوعات مطرح شده از سوی کارکنان خورش رستم خاله از جمله آب آشامیدنی ، آب کشاورزی ، راه و اشتغال جوانان را به طور جدی زیر نظر خواهیم داشت. به “

وی از سرمایه گذاران خواست تا با سرمایه گذاری در منطقه رستم خلال در رشد و شکوفایی آن نقش داشته باشند.

امام جمعه اردبیل محرومیت از منطقه هورشوم خاله را یادآور شد و گفت: این منطقه مظلوم واقع شده و مسئولان باید توجه ویژه ای به این منطقه داشته باشند.

وی از سپاه و بسیج خواست در برنامه های محرومیت زدایی منطقه خرم رستم خلخال را در اولویت قرار داده و با رفع مشکلات مردم آن منطقه ضمن انجام مأموریت ، امید ایجاد کنند.

آیت الله عاملی همچنین از استاندار اردبیل و روسای دستگاه های اجرایی استان خواست تا ضمن پرداختن به مشکلات مردم منطقه ، رفع محرومیت و ایفای نقش در توسعه منطقه ، در منطقه کم درآمد حج حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه جنوب استان با توسعه تراز و توزیع اعتبار مشکل دارد گفت: باید در این منطقه برابری و توازن ایجاد شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید