صندوق نقل و انتقالات گل گهر هنوز بسته نشده است/ با مهاجم هلندی موافقم

ساعت: 13:38
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782655

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: پرونده نقل و انتقالات ما هنوز بسته نشده است زیرا فضای خالی در لیست داریم و طبق قانون می توانیم از سهمیه برای جذب بازیکن آزاد استفاده کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی باشگاه گل گهر سیرجان ; مجتبی سرآسیایی، مربی تیم فوتبال این باشگاه در مورد تقابل هفته گذشته مقابل پرسپولیس گفت: بازی خیلی خوبی بود. حریف را خوب آنالیز کردیم و راه های نفوذ و حمله تیم را بستیم. ما می توانستیم در این دیدار پیروز شویم اما غفلت بازیکنان و اشتباهات داوری باعث شد که به آنچه شایسته بودیم برسیم و بازی با تساوی به پایان رسید.

وی در خصوص برنامه تمرینی گل گهر در تعطیلات لیگ گفت: چند روز به بازیکنان مرخصی دادیم و از روز سه شنبه دور جدید تمرینات آغاز می شود و طبق برنامه کادرفنی بازیکنان را در آخرین دوره لیگ آماده می کنیم. مسابقات.”

سرمربی تیم فوتبال گل گهر درباره وضعیت نقل و انتقالات باشگاه گفت: پرونده نقل و انتقالات ما هنوز بسته نشده است زیرا در لیست خود جای آزاد داریم و طبق قانون می توانیم از سهمیه برای جذب بازیکن آزاد استفاده کنیم. ما یک مهاجم با کیفیت و آینده دار از تیم المپیک گابن داریم که قراردادش امروز و فردا نهایی می شود و همچنین در نظر داریم یک مهاجم هلندی نیز به زودی به ترکیب ما اضافه شود.

سرآسایی در خصوص جذب سیداحمد موسوی در آخرین ساعات نقل و انتقالات اذعان داشت: موسوی بازیکن باکیفیتی است و پیش از این به گل گهر رفته و با جو و جو اینجا آشناست. در پست تخصصی دفاع راست کمبود بازیکن داشتیم و دو بازیکنی که در این پست استفاده کردیم غیرتخصصی بودند. بهنام برزای که یک وینگر و مهاجم است و فصل گذشته آقای گله نویی برای اولین بار در پست دفاع راست با او بازی کرد اما برزای بازیکن موثری بود و مهدی تیکدری در زمان بازی در دفاع راست توانایی هجومی اش کم شد.

وی در پایان گفت: او یکی از بهترین جناح های ایران است و استفاده از او در دفاع راست باعث می شود حتی با آمدن موسوی هم توانایی های او دیده نشود. تیکداری در پست اصلی خود بازی خواهد کرد. ما فقط محمد آقاجانپور را به عنوان دفاع راست تخصصی داشتیم و حالا با جذب احمد موسوی دو بازیکن داریم. از این پس در پست اصلی خود از برزای و تیکداری استفاده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید