من با صحبت های طارمی در مورد تیم ملی موافقم

من با صحبت های طارمی در مورد تیم ملی موافقم

جواد منافی با اشاره به زمین های اطراف تیم ملی گفت: عملکرد تیم ملی ایران در بازی برگشت مقابل کره جنوبی و بازی دوستانه مقابل الجزایر مشکلات زیادی را آشکار کرد. به نظر می رسد خیلی چیزها آشکار شده و متاسفانه این موضوعات با بحث و جدل هم همراه بوده است.

وی ادامه داد: مصاحبه مهدی طارمی با عادل فردوسی پور را دیدم و با صحبت های مهاجم پورتو و تیم ملی کشورمان موافقم. حالا در این شرایط تیم ما در جام جهانی 2022 قطر در گروه خود چهارم است، انگلیس که با ما فاصله نجومی دارد و نام ستاره هایش برای همه شناخته شده است. در این دوره انگلیس یکی از مدعیان قهرمانی جهان است. به عقیده اکثر کارشناسان، آمریکا بهترین تیم تاریخ خود را دارد و نمی خواهد نتایج جام جهانی 1998 فرانسه را تکرار کند. ولز با گرت بیل از ما جلوتر است و ما خودمان را گول می زنیم که خلاف آن را بگوییم.

این تیرانداز چپ پا و تکنسین اسبق تیم ملی خاطرنشان کرد: مشکل دیگری که داریم این است که همیشه می خواهیم با تعصب و اشتیاق کارها را جلو ببریم. این روزها بارها شنیده ایم و می شنویم که برترین بازیکن ایرانی در جام جهانی قطر با تعصب و ذوق فراوان می تواند حتی انگلیس را شکست دهد در حالی که این حرف ها غیر منطقی است و فوتبالی نیست. ما خیلی از تیم های گروه خود عقب هستیم و چگونه با یک فیفادی باقی مانده برای جام جهانی آماده می شویم.

وی همچنین افزود: «مسائل فنی جا دارد، اما حواشی موجود هم نگران کننده است.» من همکار کریم باقری بودم و احترام زیادی برای او قائل هستم. کریم باقری یک چهره برجسته و قابل احترام در فوتبال ما است، اما دراگان اسکوچیچ باید به خودش کمک کند و از کریم باقری یا شخص دیگری برای سازماندهی تیم ملی کمک نکند. در هر تیمی در هر سطحی، ایجاد نظم و انضباط بر عهده سرمربی است. حالا به نظر می رسد دراگان اسکوچیچ در این زمینه احساس ضعف می کند که جالب نیست. امیدوارم اتحادیه فوتبال انگلیس پس از اینکه دراگان اسکوچیچ تصمیم گرفت او را حفظ کند به حمایت خود ادامه دهد. او حتی بدون حمایت فدراسیون نمی تواند در تیم ملی حضور داشته باشد!

منافی که در فصل جدید به عنوان دستیار حمید مطهری در نساجی مازندران فعالیت خواهد کرد نیز در این خصوص گفت: حمید مطهری همبازی قدیمی من و یکی از بهترین، فنی ترین و با اخلاق ترین مربیان فوتبال کشورمان است. خوشحالم که به همراه او به تیم استانم نساجی مازندران کمک می کنم و تلاش می کنیم امسال با این تیم نتایج خوبی کسب کنیم تا دل بسیاری از هواداران نساجی شاد شود.

وی در ادامه به احتمال نرسیدن ورزشگاه شهید وطنی به دیدارهای هفته اول نساجی مازندران اشاره کرد و یادآور شد: بازی در ورزشگاه شهید وطنی حق خیل هواداران قائم شهری و مازندران است که تنها آقای رضا حدادیان است. مالک نساجی و هیچکس به این مرد غیور مازندرانی که به تنهایی و از جیب خودش تیم را اداره می کند کمک نمی کند. این روزها بارها شاهد بودم که آقای ایزد سیفولاپور، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، مراحل آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی را زیر نظر دارند، اما متاسفانه شنیده می شود که شاید هفته اول این ورزشگاه آماده نباشد. این تیم مستقر نساجی مازندران نیست. فصل گذشته نساجی مازندران هر هفته در خانه بود و نتوانست در ورزشگاه شهید وطنی بازی کند، حالا حق هواداران ماست که از هفته اول بازی تیم محبوبشان را تماشا کنند. از مسئولین تقاضا دارم به عنوان مازندرانی و نه مربی نساجی تلاش خود را بیشتر کنند. اگر دو شیفت کار می کنند باید سه شیفت و اگر سه شیفت کار می کنند باید چهار شیفت کار کنند تا ورزشگاه شهید وطنی از همان هفته اول آماده بازی باشد.

بالاخره بازیکن پرسپولیس اخیرا درباره شرایط این تیم گفت: پرسپولیس بازیکنان خوب زیادی را در خطوط مختلف آورده است و شاید با خرید یک مهاجم پازل این تیم تکمیل شود. و بازی دوستانه سخت مقابل پرسپولیس و عملکرد چند بازیکن جدید این تیم مثل سعید صادقی یا مرتضی پورعلیگنجی به نظرم خیلی خوب بود. البته بچه های ما در نیمه دوم هم عالی بازی کردند و در نهایت دو تیم 3-3 به تساوی رسیدند و بازی دیدنی و جذابی را به نمایش گذاشتند.

دیدگاهتان را بنویسید