با اعتراض غفوری به سازمان لیگ کاملا موافقم

ساعت: 20:51
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1782114

بازیکنان و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی مقابل تیم فوتبال گل گهر اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امید عالیشاه پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر گفت: در نیمه دوم شرایط خوبی داشتیم و می توانستیم پیروز میدان باشیم. ما توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما از آن استفاده نکردیم. امیدوارم در تعطیلات لیگ شرایط بدنی ما عالی باشد و لیگ را بهتر از آن ادامه دهیم.

وی در خصوص اینکه وریا گفوری مدعی است سازمان لیگ 5 درصد از قرارداد بازیکنان فوتبال را کسر می کند، گفت: تا جایی که من اطلاع دارم این کسر از قرارداد 2.5 درصد است.

کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس درباره نمایش این روزهای پرسپولیس گفت: به تیم فشار نیاورید. پرسپولیس در 5 سال قهرمان لیگ برتر و یک سال با تفاضل گل نایب قهرمان شد. تیمی که این شرایط را داشته باشد فراز و نشیب خواهد داشت اما کوچک می شود.

حسینی: با اعتراض غفوری به سازمان لیگ کاملا موافقم

سیدجلال حسینی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس و گل گهر سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر گفت: بازی سختی بود و پرسپولیسی ها سخت کار می کنند. موقعیت هایی داشتیم و به حریف فشار می آوردیم اما توپ هایمان گل نمی شد.

وی در خصوص اعتراض وریا گفوری، کاپیتان استقلال به کسر 5 درصد از قرارداد بازیکنان از سازمان لیگ، گفت: 100 درصد با نظر بازیکنان و مربیان موافق هستم. این چه قانونی است که گذاشته اند و هیچکس نمی تواند صحبت کند؟ چون اتحادیه نداریم یا کسی نداریم، نمی توانیم حرفی بزنیم و هر کاری می خواهند می کنند. فوتبالیست ها بیمه ندارند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا 5 درصد کسر می شود یا 2.5 درصد گفت: نمی دانم اما کسر می شوند و هیچکس نمی تواند به آنها چیزی بگوید. آقای عزیزی هادم رئیس فدراسیون فوتبال باید بیاید و با بازیکنان و مربیان صحبت کند. هر تصمیمی اجرا نمی شود. هیچکس برای حمایت از بازیکنان نمی آید. امیدوارم عزیزی هادم با بازیکنان مشورت کند. متاسفانه چند سال پیش تصمیماتی گرفتند و اجرا کردند.

رادوشویچ: پرسپولیس 100 درصد برگشته است.

بوژیدار رادوشویچ پس از بازی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل گهر که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، گفت: بعد از یک سال بازی کردم و خیلی خوشحال شدم، اما نتیجه تساوی برای ما خوب نبود. در نیمه دوم وضعیت بهتر بود.

دروازه بان پرسپولیس ادامه داد: در حال حاضر مسابقات تیم ملی تعطیل است اما پرسپولیس در این مدت تمرینات 100 درصدی را انجام می دهد و برمی گردد.

وی گفت: پرسپولیس تاکنون نتوانسته هوادارانش را راضی نگه دارد.

دروازه بان کروات درباره عملکردش در این دیدار و گل زده گفت: بازیکنان زیادی در محوطه جریمه حضور داشتند و نتوانستم از در خارج شوم.

مطهری: پرسپولیس بحرانی نیست

حمید مطهری سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل گل گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی و ششم لیگ برتر گفت: با توجه به شرایط موجود در زمین سخت بود و گل گهر واقعا تیم خوبی بود. “می دانید، ما در فرصت چهار روزه خود که دو روز ریکاوری و دو جلسه تاکتیکی بود، کار سختی داشتیم. بعد از مدت ها در نیمه اول فرم جدیدی نشان دادیم. فکر می کنم ما نیز خوب بازی کردیم. یه سری نکات کوچیک البته برای ما سخت بود که در 48 ساعت شکل بازی رو عوض کنیم.

او گفت: فکر می کنم با دو تمرین خوب عمل کردیم. در بدترین لحظه ممکن یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساندیم و تیم ما از لحاظ روحی آسیب دید. در نیمه دوم اما با تغییراتی که انجام دادیم به گل رسیدیم. فرم بازی خوب بود اما متاسفانه گل پیروزی را نخوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تغییرات زیاد در ترکیب این تیم گفت: همه بازیکنان ما سخت بازی کردند. بازیکنان داخل و خارج از زمین تمام تلاش خود را می کنند. من می شنوم که مردم می گویند ما در بحران هستیم. در دو سالی که مسئولیت فنی را بر عهده داشتیم، یکسری نواقص داشتیم اما موفق شدیم. ما باید قوی تر از بهانه ها باشیم. ما باید بیشتر کار کنیم. این درست نیست که خودشان را توجیه کنند. وظیفه ما بهبود وضعیت است. من نمی فهمم آنها می گویند ما در بحران هستیم.

مطهری در پاسخ به این سوال که آیا به هواداران این حق را می دهد که نگران نتایج تیم باشند، اذعان داشت: ما سه امتیاز بالای جدول هستیم. 3 امتیاز زیاد نیست. از هواداران می خواهم هوشیار و هوشیار باشند و در فضای مجازی نیفتند. همیشه از تیم خود حمایت کنید. پرسپولیس یک تیم نیست، بلکه یک فلسفه و یک فرهنگ است و ما باید به عنوان مربی و هوادار فرهنگ بالای خود را نشان دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید