واکنش ستاره های ذوبی به اعتراض وریا گفوری کاپیتان استقلال به سازمان لیگ

واکنش ستاره های ذوبی به اعتراض وریا گفوری کاپیتان استقلال به سازمان لیگ

حسین ابراهیمی هافبک تیم فوتبال ذوب آهن پس از پیروزی ذوب آهن مقابل سپاهان گفت: بازی خوبی بود. می دانستیم که سپاهان در نیمه اول بازی را با فشار شروع می کند. کمی تحت تاثیر تیم سپاهان بودیم. متاسفانه در نیمه اول یک پنالتی به حریف دادیم اما دروازه بان تیم به خوبی آن را مهار کرد و ما را در بازی نگه داشت. این برای ما خیلی مهم بود.

وی ادامه داد: می دانستیم اگر سپاهان در نیمه اول به گل نرسد در نیمه دوم به ما جا می دهد و همینطور هم شد. ما دو یا سه موقعیت خیلی خوب داشتیم اما تبدیل به گل نشدیم اما شایسته پیروزی در این دیدار بودیم.

هافبک ذوب آهن درباره شرایط تیمش گفت: فکر نمی کنم هنوز به ذوب آهن کامل رسیده ایم. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. فقط چند روز فرصت داریم تا با این برد شادی کنیم و آماده بازی با پیکان هستیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره پرداخت پنج درصد قرارداد بازیکنان به لیگ و اعتراض وریا گفوری کاپیتان استقلال به این اتفاق، گفت: لیگ پنج درصد کلان را از بازیکنان می گیرد. نمی دانم این پول کجا خرج می شود. او نه بازیکن بیمه شده است و نه حمایتی دارد. باید به ایفمارک، مدیر برنامه و فدراسیون پول بدهیم. به نظر من عادلانه نیست و حق با ورا گفوری است.

دیدگاهتان را بنویسید