رویای جالب وریا گفوری از استقلال

رویای جالب وریا گفوری از استقلال

ورا گفوری سال پرتلاطمی را در استقلال سپری کرد. بازیکنی که در مقطعی به دلیل اتفاقاتی که در تمرین تیم رخ داد از حضور در تمرین منع شده بود پس از رفع مشکلات دوباره به تیم اضافه شد.

استقلال در فصلی که نتایج خوبی کسب کرده و در آستانه قهرمانی قرار دارد، وریا گفوری نیز پس از سال ها حضور در این تیم و بستن بازوبند کاپیتانی به قهرمانی امیدوار است.

ورا گفوری سخنان مختلفی گفته است که بخش هایی از آن را در ادامه می خوانید:

* بعد از استقلال 2 برنامه دارم
بعد از استقلال دو برنامه دارم. من این دو پلان را به موازات هم حرکت می دهم. من در رشته مدیریت تحصیل می کنم و البته علاقه مندم که وارد دنیای مربیگری شوم. من مدیریت فوتبال را دوست دارم و دوست دارم ورزش کنم. علاقه اصلی من این است که بیشتر وارد دنیای مربیگری شوم.

* در چند مورد حرف های ناعادلانه ای علیه من زده شده است
وقتی در فوتبال و مخصوصاً در یک تیم بزرگ هستید و قطعاً اگر کاپیتان باشید، انتقاد وجود دارد. چندین بار برای من اتفاق افتاده است. البته تعریف و تمجیدهای بیشتر از این بود که دوستان به من لطف کردند، اما چند مورد هم بود که حرف های ناعادلانه ای بدون اطلاع از شرایط زده شد و آنها را به جای ما گذاشتند. ایرادی نداره. این طبیعی است و در فوتبال این اتفاق می افتد.

* شادی گل من به اسکوچیچ ربطی به دعوت نشدن نداشت
من خودم باور نمی کنم که لذتی که برای اسکوچیچ احساس کردم روی روند دعوت من به تیم ملی تاثیر گذاشته باشد. فکر می کنم قبلا هم گفته بودم که این ربطی به چنین مشکلاتی ندارد و به هر بازیکنی فرصت داده شد، اما به من فرصت داده نشد.

* به تمرین در استقلال فکر می کنم
من 100 درصد به مربیگری در استقلال فکر می کنم. اگر بخواهم وارد دنیای مربیگری شوم قطعا این یکی از اهدافم خواهد بود. چرا که نه. اگر روزی آماده باشم و شایسته آن باشم، قطعا دوست دارم در استقلال مربیگری کنم.

* به قهرمانی استقلال خیلی خوشبین هستم
من به قهرمانی استقلال خیلی خوشبین هستم، چون از نظر امتیازی با پرسپولیس فاصله داریم و با آرامش بیشتری بازی می کنیم و این به این معنا نیست که بخواهیم کار آسانی بگیریم، برعکس سخت گیریم چون همه تیم ها مقابل هم بازی می کنند. بیایید با تمام قدرت و تمرکز خود را ادامه دهیم تا به امید خدا قهرمان شویم.

* آرامشی که آجورلو ایجاد کرد رمز موفقیت ما بود
همیشه به عنوان کاپیتان به قهرمانی با استقلال فکر می کردم چون حدود 6 سال است که در خدمت استقلال هستم و سه سال هم کاپیتان هستم. این تیم سالها شایسته قهرمانی بود اما آنقدر حاشیه بود مخصوصاً در مدیریت و کمبود پول و تجهیزات که نتوانستیم به هدف خود برسیم اما امسال با رهبری جدید تغییراتی به وجود آمد، فکر می کنم وجود دارد. بسیاری از کمبودها و مشکلات، چون یک سال از بین نمی رود، اما فکر می کنم آرامشی که آقای آجورلو در تیم ایجاد کرد، به نظرم رمز موفقیت ما بود.

* من زیاد بازی های تیم ملی را تماشا نمی کنم
من بازی های تیم ملی را زیاد تماشا نمی کنم اما خوشحالم که تیم ملی ما با بهترین بازیکنان این نسل به جام جهانی رسید. اگر از ابتدا تجهیزات و تمرینات برای همه بازیکنان از سراسر ایران بهتر بود، مطمئنا فوتبال ایران می توانست جزو 10 تیم برتر رنکینگ جهانی باشد، اما من همیشه برای آنها آرزوی موفقیت می کنم، زیرا آنها هم تیمی من هستند. امیدوارم این نسل خوب تیم ملی موفق باشند.

دیدگاهتان را بنویسید