گفوری: مجیدی دایی اسطوره فوتبال ما فراتر از مربی کار کرده است/ مهدی پور: وریا کاپیتان واقعی ماست


ساعت: 00:29
تاریخ انتشار: 1401/02/30
کد خبر: 1840076

سرمربی، سرمربی و بازیکنان استقلال پس از تساوی مقابل آلومینیوم اظهار نظر کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه، مربی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال درباره قهرمانی و آخرین اتفاقات پس از تساوی مقابل آلومینیوم اظهار نظر کرد.


کریمی: بعد از تعطیلات قهرمانی مطالبی را بیان می کنیم

حجت کریمی در حاشیه دیدار استقلال و آلومینیوم گفت: استقلال در نیم فصل دوم نتیجه خوبی گرفت، در واقع بعد از آن هیئت مدیره جدید آمدند و آجورلو و مدیریت خوب آجورلو و صلحی که به او داد. باید از آجورلو به خاطر آرامش بی نظیرش در تیم تشکر کنم.

وی افزود: در این چند سال همیشه مشکلات از نیم فصل اول شروع می شد و در نیم فصل دوم تیم به حاشیه می رفت اما امسال این مشکل در نتیجه آجورلو رخ نداد و باعث خوشحالی هواداران شد. ، او گفت.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره وضعیت وریا گفوری گفت: نمی خواهم وارد این موارد شوم. در مصاحبه ای گفتم شرایط مردم سخت است و در این شرایط سخت نباید وارد احساسات مردم شد. این طرفدار را نباید با احساسات اشتباه گرفت. به این دلیل وارد نمی شوم. گفتم هوادار احساساتی نباشد. در این شرایط تحریم و مشکلاتی که داریم، یکسری شرایط وجود دارد که باید آنها را بپذیریم. نه ما، بلکه همه دنیا این مشکلات را دارند. برخی از مشکلات پیش آمده و حواشی ایجاد شده، ما وارد نمی شویم و نمی گذاریم ببینیم بزرگان چه می کنند و خود آجورلو نگاه می کند.

کریمی در خصوص تحریم برنامه برتر فوتبال استقلال گفت: گفتند هیئت مدیره تحریم کرده اما ربطی به آن ندارد و ما گفتیم اصلا تحریم نکردیم. من بیانیه باشگاه را خواندم اما تا جایی که می دانم هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره این تصمیم را نگرفتند. انشاالله بعد از جشن قهرمانی یک سری حرف می زنیم.


مهدی پور: در لیگ امسال استقلال بهترین تیم فصل بود

مهدی مهدی پور، هافبک استقلال پس از تساوی صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر به آنچه شایسته بودیم رسیدیم. این هواداران جام های زیادی دیده اند و ما توانستیم یک لیوان تقدیم کنیم. در این دیدار برای برد به میدان رفتیم و در 20 دقیقه آخر موقعیت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم پیروز شویم. مهم این است که لیگ را بدون شکست به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: اگر گفتم فکر می کنم بدون شکست قهرمان می شویم، دروغ است اما رفته رفته شرایط در تیم بهتر شده است. در لیگ امسال استقلال بهترین تیم فصل بود و شایسته قهرمانی بود.

این بازیکن درباره حواشی برای وریا گفوری گفت: او برای استقلال فراتر از یک کاپیتان است. او از مشکلاتی می گوید که به مردم آسیب می زند. فوتبال و ما می آییم و می رویم، اما قصه های وریا می ماند و اوست که در خاطره مردم می ماند. خیلی مهم است که کاپیتان استقلال باشید و از درد مردم آن روز که قهرمان شدید صحبت کنید. ورا یک کاپیتان واقعی است.


مهری: با تمام وجود بازی می کنیم تا اتفاق خوبی بیفتد

سعید مهری پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل آلومینیوم اراک گفت: امروز بازی بعد از قهرمانی بود و هواداران وقتی آمدند آسیب نبینند. تلاش کردیم اما بازی با تساوی به پایان رسید و خدا در دیدارهای بعدی ما را حفظ کند.

وی درباره اینکه استقلال امروز موقعیت های زیادی را از دست داد، توضیح داد: طبیعی است که یک روز توپ ها گل بخورند و یک روز گل نخورند. خدای ناکرده در مسابقات بعدی پیروز می شویم.

هافبک استقلال درباره انگیزه این تیم برای به پایان رساندن بدون باخت لیگ گفت: اولین هدف ما قهرمانی بود. از این به بعد با تمام وجود بازی کنیم تا اتفاق خوبی بیفتد.

مهری در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده استقلالی خواهد بود یا خیر، گفت: من قرارداد دارم و باشگاه در مورد همه چیز تصمیم می گیرد.


یامگا: من همیشه دوست دارم برنده شوم

کوین یامگا پس از تساوی بدون استقلال مقابل آلومینیوم گفت: مسابقه سختی بود چون حریف خوب دفاع می کرد. ما هم برای پیروزی تلاش کردیم.

وی با ابراز خوشحالی از پیروزی زودهنگام تیمش گفت: از این بابت بسیار خوشحالم و می خواهم در هر بازی پیروز شوم.


مصطفوی: مقابل آلومینیوم رانندگی کردیم

صالح مصطفوی پس از تساوی استقلال و آلومینیوم گفت: تیم اراکی به مصاف تیم قهرمان رفت. به مرور زمان بهتر بازی کردیم و وارد بازی شدیم.

وی افزود: خیلی خوب کار کردیم و تماشاگران کمک زیادی به تیم کردند. ما نشان دادیم که شایسته قهرمانی هستیم. ما فوتبال خوبی بازی کردیم و امیدوارم هواداران آن را دوست داشته باشند، اما حیف شد که برنده نشدیم.


گفوری: مجیدی دایی اسطوره فوتبال ما فراتر از مربیگری کار کرده است

وریا گفوری، مدافع استقلال پس از تساوی تیمش مقابل العلومینیج از هواداران استقلالی که در ورزشگاه حضور داشتند، تمجید کرد و گفت: همگی داغ هستند. متأسفانه ما سه امتیاز را نگرفتیم، اما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و شایسته پیروزی بودیم. متأسفانه این کار را نکردیم، اما دو بازی دیگر تا پایان فصل داریم و تلاش می کنیم دو بازی بعدی را ببریم.

او درباره تشویق هوادارانش گفت: واقعاً نمی دانم چگونه از آنها تشکر کنم. زبان قادر به بیان کلمات در مقابل این هواداران نیست. عشق و محبت آنها تا آخرین روز زندگی در قلب من باقی خواهد ماند.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در خصوص امتناع فرهاد مجیدی از پاسخگویی به سوالات برنامه فوتبال برتر به دلیل حذف عکسش خاطرنشان کرد: همانطور که هفته گذشته گفتم باید مجددا از آقای مجیدی تشکر کنم. او در کنار مربیگری برای ما کار می کرد. طی دو سالی که با او کار کردیم، او همیشه بخشی از تیم بوده است. از آقا فرهاد تشکر می کنم و امیدوارم یک عمر بیشتر از قبل زحمات و محبت های ایشان را جبران کنم. با تمام وجود و قلبم برای او بازی می کنم و می توانیم موفقیت های بیشتری کسب کنیم.

گفوری همچنین با انتشار عکس و متنی در صفحه اینستاگرام خود از حمایت علی دایی از وی گفت: آقای دایی مهربان بودند و من همیشه وفادار بودم. در کشور ما اسطوره بزرگی است و همه مردم ایران باید قدر چنین افرادی را بدانند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید