خط قرمز فرهاد مجیدی حول نام وریا گفوری؟!

خط قرمز فرهاد مجیدی حول نام وریا گفوری؟!

هفته گذشته پس از شکست استقلال مقابل پیکان، خبر رسید که وریا گفوری بدون مصاحبه خبرنگاران از ورزشگاه آزادی خارج شده است. برخی دلیل عصبانیت گفوری را نیمکت نشینی او می دانند. در مقابل پیکان، صالح حردانی در ترکیب اصلی قرار داشت و وریا حتی به عنوان بازیکن ذخیره فرصت بازی در زمین را نداشت. او در دیدار حذفی با نساج فرهاد مجیدی تصمیم گرفت حردانی را نیمکت نشین کند و با وریا بازی کند. با این حال می توان تعدادی از هواداران استقلال را پیدا کرد که پس از این دیدار از عملکرد کاپیتان خود راضی بودند. عملکرد غفوری در این دیدار به چند پاس دیوانه وار و بی نتیجه محدود شد. تنها در دقیقه 74 بازی بود که تعویض گفوری و حضور حردانی در زمین، جناح راست استقلال را آغاز کرد و بسیاری از مجیدی به خاطر عدم استفاده زودتر از حردانی انتقاد کردند.

نه تنها در زمین، بلکه گفوری خارج از زمین، شب خوبی نداشت. او به دلیل اعتراض به تصمیم داور روی نیمکت استقلال کارت زرد گرفت و بعد از بازی مصاحبه بسیار سختی انجام داد که چندان مبنای منطقی نداشت. اعتراض اصلی گفوری به رد گل دقایق پایانی آرمان رمضانی در حالی بود که بین کارشناسان داوری درباره این صحنه اختلاف نظر وجود دارد. از آنجایی که برخی گل رمضانی را سالم می دانند، گروه های زیادی معتقدند که آرماند قبل از پرش مدافع حریف را هل داد و داور اشتباه کرد. حتی اگر گل رمضانی صددرصد درست باشد، مصاحبه گفوری چندان موجه نیست. انتظار نمی رود کاپیتان 34 ساله استقلال بگوید “من هرگز چیزی کثیف تر از این فوتبال ندیده ام” در حالی که تیمش در حال حاضر با شش امتیاز در صدر جدول است.

گفوری مدت هاست که عملکرد قبلی خود را در زمین از دست داده و شاید مصاحبه هایی از این دست تلاشی برای جبران باخت باشد اما او به سختی می تواند با این ترفند توجه هواداران تیمش را به خود جلب کند. سوال اینجاست که آیا وریا با این شرایط سنی و فنی می تواند فصل آینده استقلالی باشد یا به جایی در فینال رسیده است؟ باید دید تصمیم مهم فرهاد در این زمینه چیست.

دیدگاهتان را بنویسید