وریا گفوری برای پرسپولیس خط و نشان می کشد

وریا گفوری برای پرسپولیس خط و نشان می کشد

وریا گفوری پس از برتری 2 بر صفر استقلال مقابل گل گهر در مورد پنالتی حریف گفت: با ضربه به او، بعد از برخورد با دست حریف جهت توپ تغییر کرد. نمی توانم 100 درصد بگویم اما فکر می کنم می توانست پنالتی باشد.

وی درباره امید استقلال به قهرمانی با این پیروزی و اینکه پرسپولیس در پایان نیمه اول از صنعت نفت عقب بود، گفت: قطعا هدف ما این است اما بازی به بازی و گام به گام با تمام قوا جلو می رویم. تمرکز “چیزهایی اتفاق افتاده است، اما این باعث نمی شود که انگیزه مان را از دست بدهیم. برعکس، ما با انگیزه و اتحاد بسیار بیشتر از قبل پیش می رویم. امیدوارم بتوانیم از چنین مسابقاتی عبور کنیم و به هدف خود برسیم.

کاپیتان تیم استقلال در مورد ناهماهنگی بازیکنان در خط دفاعی این تیم پاسخ داد: با تیم خیلی خوب بازی کردیم. گهر تیم بسته ای نبود.

گفوری در خصوص تاثیر غیبت سیاوس یزدانی و محمدحسین مرادمند و جدایی آنها از استقلال توضیح داد: با رفتن این دو بازیکن مشکل کمبود بازیکن داشتیم اما افراد دیگری هستند. صد در صد جلو می رویم. روزبه چشمی در جام جهانی بازی کرده و عارف گلمی یکی از بهترین های ایران است. خرید جدید داریم محمد نیز عالم است. هرچند مرادمند و یزدانی عالی بودند و از آنها تشکر می کنم اما بازیکنانی که در اختیار داریم کم نیستند و می توانند به بهترین شکل جای خود را پر کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنید بازی با گل گهر تا این حد جنجالی باشد، گفت: می شد حدس زد. هر چه به پایان فصل نزدیکتر می شویم، مسابقات سخت تر می شود.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مشکلاتش با این تیم حل شده است، گفت: دوست ندارم این مسائل را در خانواده باز کنم. تمام سوءتفاهم ها برطرف شد و الان خدا را شکر در خدمت تیم هستم و همه چیز عالی است.

دیدگاهتان را بنویسید