عکس وریا گفوری دوباره در شبکه سه و در برنامه فوتبال برتر!

عکس وریا گفوری دوباره در شبکه سه و در برنامه فوتبال برتر!

در خلاصه ای از گزارش شرق از تاریخچه اخیر وریا غفوری می خوانیم: برترین برنامه فوتبال که به قهرمانی زودهنگام استقلال در لیگ برتر پیوند خورده بود، تصویر وریا غفوری کاپیتان استقلال را در جدول پیش بینی شده این برنامه پاک کرد. او برده نیست. این اتفاق با اعتراض هواداران استقلال، جامعه ورزش و رسانه ها مواجه شد و شایعاتی مبنی بر محرومیت به گوش رسید.

این اقدام تلویزیونی با اعتراض گسترده چهره های سرشناس ورزش، سینما و سیاست مواجه شد. همین موضوع باعث شد تا استقلال با آلومینیوم روبرو شود که بعد از اتفاقات برای ورا گفوری بسیار حساس بود. از یک سو برای هواداران استقلال و از سوی دیگر برای کارکنان شبکه سه.

تماشاگرانی که به ورزشگاه رسیده بودند، وریا گفوری را روی صحنه تشویق کردند و با سر دادن شعارهای معنادار از کاپیتان تیم حمایت کردند. آنها در پایان بازی با ایسلندی و تشویق هماهنگ بازیکنان ورا را تشویق کردند و از رفتار تلویزیون انتقاد کردند.

این رفتار عجیب با وریا با واکنش تند فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی مواجه شد. او از پاسخگویی به خبرنگار برنامه فوتبالی شبکه سه خودداری کرد و گفت که برای حضور در این برنامه از بیرون تحت فشار قرار گرفته است اما هرگز قبول نمی کند.

مجیدی گفت: جواب شما را نمی دهم. چقدر بی ادبه وقتی به خودت اجازه میدی عکس کاپیتان تیم من رو از روی صفحه تلویزیونت پاک کنی؟ من هرگز جواب شما را نمی دهم. فوتبال برتر چگونه این کار را انجام می دهد؟ وریا کاپیتان تیم من است و شما اجازه این کار را ندارید.

اما تلویزیون پس از فشارها و انتقادها، عکس وریا گفوری را به صفحه نمایش بازگرداند. بعد از پایان بازی استقلال و آلومینیوم اراک مسئولان برنامه فوتبال برتر عکس هایی از بازیکنان استقلال با جام قهرمانی را به نمایش گذاشتند و این بار برخلاف دفعه قبل عکس وریا غفوری در بین بازیکنان استقلال دیده شد.

دیدگاهتان را بنویسید