خط قرمز یحیی حول نام بیل مکانیکی کریم؟

خط قرمز یحیی حول نام بیل مکانیکی کریم؟

اواسط مهرماه سال گذشته بود که مجید صدری سرمربی پرسپولیس قرارداد یحیی گل محمدی را برای دو فصل دیگر (تا پایان لیگ بیست و سوم) تمدید کرد.

صدری تمدید قرارداد با یحیی گل محمدی را یک اتفاق تاریخی عنوان کرد و گفت: قطع شدن ادامه همکاری با آقای یحیی را باید یک اتفاق تاریخی تلقی کرد. شک ندارم که هواداران پرسپولیس از این موضوع خوشحال هستند. پیام های زیادی از طرف هواداران دریافت کردم که آنها نیز از ادامه فعالیت گل محمدی در پرسپولیس ابراز خرسندی کردند. تمدید قرارداد با گل محمدی یکی از راه هایی بود که برای روحیه بخشیدن به تیم به ذهنم رسید و با برنامه ریزی دقیق این کار را انجام دادم. می دانم که این خواسته هواداران بود.

صدری که معتقد است تمدید قرارداد مربی او را در آستانه بازی سرنوشت ساز مقابل الهلال عربستان تقویت کرده است، افزود: مسائل سفر به عربستان در حال انجام است. با توجه به تیم قدرتمند و با انگیزه ای که داریم، امیدواریم یک موفقیت تاریخی دیگر برای پرسپولیس به دست آوریم. بازیکنان در بهترین فرم خود هستند و قطعا تمدید قرارداد با گل محمدی باعث افزایش روحیه تیم می شود تا خدای ناکرده بتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و موفقیت های دیگری را نصیب هواداران کنیم. این تیم کاملاً حمایت می شود تا بازیکنان و اعضای تیم بتوانند با روحیه خوبی به عربستان سعودی سفر کنند.

سرمربی سابق باشگاه پرسپولیس به ترتیب قرارداد حمید مطهری، داود فنایی، رحیم مظاهرپور، محمد عسگری و مهرداد حنبان را نیز تمدید کرد اما در کمال تعجب همگان خبری از تمدید کریم باقری نشد. شاید حضور آقای کریم در تیم ملی و دستیار دراگان اسکوچیچ برای یحیی گل محمدی چندان خوشایند نبود و این قرارداد هنوز در پرسپولیس تمدید نشده است.

شاید سوال اصلی این باشد که آیا در صورت ماندن یحیی گل محمدی در پرسپولیس قرارداد کریم باقری تمدید می شود؟ ظاهرا هم فدراسیون و هم باشگاه پرسپولیس به شماره 6 تاریخ ساز فوتبال ایران توصیه کرده اند که تک نفره باشد و یکی از این دو تیم را برای ادامه انتخاب کند.

شاید در صورت جدایی یحیی گل محمدی و حضور مربی خارجی در پرسپولیس، کریم باقری طبق روال گذشته در این تیم به کار خود ادامه دهد. شاید!

دیدگاهتان را بنویسید