به درخواست اسکوچیچ دو مربی به کادر فنی اضافه می شوند/ شرط بیل مکانیکی؟ نمی دانم


ساعت: 22:15
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838169

برای لباس تیم های ملی از 3 کشور خارجی پیشنهاد داشتیم

مدیر تیم ملی فوتبال گفت: اسکوچیچ خواستار اضافه شدن دو مربی به تیم شد و صحبت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید استیلی سرمربی تیم ملی در حاشیه مراسم بهترین های قرن ورزشی کشور در خصوص مسابقات تیم ملی گفت: قبل از قرعه کشی در قطر بودیم و بعد از قرعه کشی با برخی مدیران و مربیان درباره بازی های دوستانه صحبت کردیم. هنوز یک فدراسیون است، اما تعدادی از تیم های اروپایی بازی می کنند و چند تیم آمریکایی در کونکاکاف هستند، اکثر تیم ها در حال رقابت هستند، ما با 3 تیم صحبت می کنیم، یکی از گزینه ها مشخص شده است و ما به دنبال بازی دوم هستیم. تا فردا یا پس فردا مشخص می شود که نهایی می شود یا خیر. 2 بازی در یک کشور برگزار می شود و بازی سوم در صورت قطعی شدن در کشور دیگر خواهد بود.

مدیر تیم ملی درباره تولیدکنندگان پوشاک برای تیم ملی گفت: 3 تولیدکننده خارجی و 3 تولیدکننده ایرانی وجود دارد. ورزش داخلی و خارجی بود. 3 تولیدکننده خارجی بودند که بررسی کردیم. سازندگانی از اسپانیا، آلمان و اتریش پیشنهادات خود را ارائه کردند. آنها نیز محصولات خود ما بودند. یکی از این تولیدکنندگان باید بیاید. جلسه شفاف بود و امنیت و بازرسی و پاکت ها باز بود. باید سریع لباس ها را به فیفا بفرستیم.

وی با بیان اینکه اسکوچیچ خواهان جذب یک مربی خارجی دیگر شده است، گفت: بله، اسکوچیچ خواستار اضافه شدن دو مربی دیگر به تیم شد و در حال صحبت است. او یک مربی کروات و یک ویدئو آنالیزور دارد.

وی در خصوص قرارداد با لباس ها که آیا اسپانسر می شوند یا لباس می خرند، گفت: این یکی از قراردادهای بسیار خوبی است که بسته می شود. با تیم های خوب بازی کنیم و عزت تیم ملی را حفظ کنیم.

استیلی به تیم ملی گفت: لیستی که اسکوچیچ ارائه کرده است شامل تمامی مربیان در مرحله مقدماتی خواهد بود و دو مربی دیگر به تیم ملی اضافه خواهند شد.

مدیر تیم ملی درباره زمان برگزاری اردوی تیم ملی گفت: 2 فیفا دی داریم که از آنها استفاده خواهیم کرد. اولین اردو 23 خرداد است که در خرداد ماه و در خارج از کشور برگزار می شود. بیشتر اوقات در این اردو بازیکن داریم. دومین اردوی ما در شهریور ماه است که آخرین اردو 5 روز مانده به مسابقات خواهد بود. این اولین بار است که بازیکنان از هفته پنجم تا هفته جام جهانی در تیم ملی حضور دارند. در مسابقات قبلی جام جهانی یک ماه در اردو بودند اما این مدت متاسفانه بازیکنان تنها یک هفته تا 5 روز در تیم ملی حضور دارند.

استیلی گفت: نمی دانم باقری در تیم ملی یا فدراسیون حضور خواهد داشت. اسکوچیچ و مجیدی در مورد آن صحبت می کنند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید