بیل های مکانیکی برای پیگیری مذاکرات در وین امشب راهی وین می شوند

بیل های مکانیکی برای پیگیری مذاکرات در وین امشب راهی وین می شوند

روز جدید علی باقری، مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران، امشب (یکشنبه) با دستور کار مشخص برای ادامه گفت‌وگوها با هدف حل و فصل مسائل باقی‌مانده که برای دستیابی به توافق با چالش‌های مهمی مواجه است، عازم وین می‌شود. در جلسه شورای عالی امنیت ملی، لزوم حل و فصل سریع موضوعات باقی مانده که مذاکرات را در «مرز توافق یا بن بست» قرار می دهد، تاکید و تصویب هر یک از توافقات موضوع تعیین تکلیف این موضوعات است. .

شورای عالی امنیت ملی در آخرین جلسه خود روند و نتایج مذاکرات در وین را بررسی و بر لزوم رعایت خواسته های قانونی و منطقی ایران که در خطوط قرمز کشورمان قرار دارد تاکید کرد.

علی باقری، مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران، امشب (یکشنبه) با دستور کار مشخص برای ادامه گفت‌وگوها با هدف حل و فصل مسائل باقی‌مانده که برای دستیابی به توافق با چالش‌های مهمی مواجه است، عازم وین می‌شود.

تداوم رویکرد غیرقابل قبول کشورهای غربی برای حل و فصل سایر مسائل منجر به طولانی شدن بی دلیل مذاکرات و ایجاد شرایط غیرقابل پیش بینی شده است.

در جلسه شورای عالی امنیت ملی، لزوم حل و فصل سریع موضوعات باقی مانده که مذاکرات را در «مرز توافق یا بن بست» قرار می دهد، تاکید و تصویب هر یک از توافقات موضوع تعیین تکلیف این موضوعات است. .

از دیدگاه ایران هیچ محدودیت زمانی نمی تواند مانع از ادامه مذاکرات تا حصول نتیجه و توافق خوب شود و نباید فضای رسانه ای حول و حوش پایان مذاکرات مورد توجه قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید