غیبت نمایندگان گل گهر در دیدار هماهنگی با پرسپولیس / باشگاه گل گهر: کسی زنگ نزد!

ساعت: 14:14
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781769

نمایندگان تیم گل گهر در جلسه هماهنگی با پرسپولیس حاضر نشدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و گل گهر از هفته چهارم لیگ برتر امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد.

در این جلسه سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، رئیس یگان ویژه و معراج شیرازی مسئول رسانه ای هیات فوتبال تهران به همراه افشین پیروانی و علیرضا اشرف نمایندگان پرسپولیس حضور داشتند. نکته جالب عدم حضور و مدیر گلگوتا در این جلسه که باعث گلایه و عصبانیت سرپرست تیم پرسپولیس شد.

مهمانان تیم میهمان پس از صحبت با مسئولان سازمان لیگ دلیل این موضوع را زمان نامشخص برگزاری این دیدار عنوان کردند. کارکنان سازمان لیگ باید این مورد را به مراجع مربوطه گزارش کنند.

* شرح غیبت باشگاه گل گهر در جلسه هماهنگی بازی با پرسپولیس

مدیر رسانه ای تیم گل گهر در جلسه هماهنگی با پرسپولیس دلیل غیبت خود و سرمربی سیرجانی ها را تشریح کرد.

سیامک قلیچ خانی پیش از نشست خبری پرسپولیس و بازی گل گهر درباره عدم حضور مدیران تیم سیرجانی در جلسه هماهنگی گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده هیات فوتبال باید ساعت تلفن سرپرست تیم را اعلام کند یا نامه کتبی ارسال نکرده است.

وی افزود: البته دیشب به ما پیام دادند که من با فریبرز محمودزاده صحبت کردم و از او اجازه گرفتم و گفتم کاری دارم و در جلسه حاضر نمی شوم. البته تقصیر گل گهر نبود چون با مدیر تیم ما نامه رسمی و تلفنی نداشتند. این مشکل مربوط به هیچ باشگاهی نیست و ما فقط مسئول سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستیم.

گل گهر در خصوص اینکه آیا بازیکن خارجی مورد نظر باشگاه مقابل پرسپولیس بازی می کند یا خیر، گفت: جذب این بازیکن هنوز قطعی نشده است و بعد از آن از طریق روابط عمومی باشگاه اعلام می کنیم تا زمانی که برخی از دوستان رسانه ای گلایه ای نداشته باشند نمی توانیم صحبت کنیم. که در صورت قطعی شدن وضعیت این بازیکن تا امشب به شما اطلاع خواهیم داد.

* واکنش مدیر گل گهر به اعتراض پیروان: کم نبودیم

مدیر تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره غیبت نمایندگان این باشگاه در جلسه هماهنگی پیش از دیدار مقابل پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

حیدر افسری با بیان اینکه در بازی هماهنگی پیش از بازی گل گهر و پرسپولیس حاضر نشدم گفت: معمولا سازمان لیگ و هیات فوتبال زمان و مکان جلسه هماهنگی پیش از بازی را به صورت مکتوب، تلفنی و یا حتی اعلام می کنند. از طریق پیامک”.

وی افزود: در مدتی که منتظر اطلاعات بودم به صورت کتبی به ما اعلام نشد و تماسی با ما نشد. نه اینکه بخواهیم بی احترامی کنیم یا در جلسه شرکت نکنیم. من واقعا نمی دانستم. نشست خبری به مدیر رسانه ای تیم اعلام شد اما از زمان برگزاری جلسه هماهنگی اطلاعی به من داده نشد. مدیر رسانه ای تیم هم فکر می کرد که من در حال برگزاری جلسه هماهنگی قبل از بازی هستم اما اصلا این موضوع را نمی دانستم.

سرپرست تیم گل گهر گفت: معمولا قبل از بازی جلسه هماهنگی در تهران برگزار می شود اما فکر کردم چون اعلام نشده احتمالا با توجه به اینکه جمعه است این جلسه امشب یا حتی فردا صبح برگزار می شود. انگار برای مسابقات دیگر هم چنین شرایطی وجود داشت.

افسر با اشاره به اینکه یکی از پیروان از این اتفاق بسیار ناراحت و گله مند بود و اینکه آیا اختلاف امروز می تواند روی بازی فردا تاثیر بگذارد، گفت: نه، اتفاق خاصی نیفتاده است. همچنین بارها در جلسات هماهنگی بازی های مختلف شرکت کردیم و تیم حریف یا دیر یا تلفنی از هماهنگی خودداری کرد. برای اولین بار نتوانستم در جلسه هماهنگی بازی شرکت کنم که این هم به دلیل بی اطلاعی من است. اتفاق خاصی نیفتاده که بخواهد به حاشیه برود. من خودم به افشین پیروانی زنگ می زنم و توضیح می دهم که ما کوتاه نبودیم، حواسم نبود و از او عذرخواهی می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید