آلومینیوم 0 – گهر گهر 0 / تقابل حتیبی و ایده های کالا نووی برنده نشد.

ساعت: 18:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794630

در رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم های آلومینیوم و گل گهر اراک با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال آلومینیوم اراک امشب در حالی میزبان تیم گل گهر سیرجان بود که شاگردان خطیبی برای ادامه حضور خود در جمع مدعیان به سه امتیاز نیاز داشتند و از سوی دیگر سیرجانی ها برای جبران امتیازات از دست رفته خود نیاز داشتند. به طور خاص برای این مسابقه کشف کرده بود.

آلومینیوم سازان در هفته دهم در ساری مقابل این تیم با تساوی به پایان رسیدند اما شاگردان کالانوی در خانه فولاد با نتیجه یک بر صفر مغلوب شدند.

با این حال نیمه اول بازی امروز تیم های آلومینیوم و گل گهر از ابتدا با سرعت قابل قبولی همراه بود و هر دو تیم صاحب موقعیت شدند اما در این نیمه اتفاق خطرناکی جز صحنه برخورد توپ گل گهر به تیر عمودی آلومینیوم رخ نداد. درب . تصمیم داور حادثه که مشکوک به خطای پنالتی در دقایق ابتدایی نیمه اول بود، با اعتراض آلومینیوم سازان در محوطه جریمه سیرجانی نیز مواجه شد.

در نیمه دوم اما تیم قلعه نویی از ابتدا با تغییراتی وارد زمین شد و بازیکنان گل گهر موفق شدند فشار ایجاد کنند و در دقایقی درب آلومینیومی را تهدید کنند هرچند که با سد محکمی روبرو شدند.put. .

یکی از اتفاقات نیمه دوم که روند هجومی تیم آلومینیوم را تحت تاثیر قرار داد تعویض اجباری اسماعیل شریفات بازیکن موثر این تیم بود اما در عین حال به خصوص در دقایق پایانی اراکی همچنان فرصت داشت. اما بدشانس بود و تیر دروازه مهار شد.این هدف آنها بود.

در نهایت در این دیدار حساس و طوفانی توپی از دروازه ها عبور نکرد و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

شاگردان رسول خطیبی با کسب یک امتیاز از این بازی خانگی در مجموع 21 امتیاز کسب کردند و موقتاً جایگاه سوم خود را در جدول حفظ کردند.

تولیدکنندگان آلومینیوم در هفته دوازدهم چهارشنبه 8 دی ماه در دیداری میهمان به مصاف تیم صنعت نفت آبادان می روند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید