لیگ برتر فوتبال پرسپولیس به استقلال فرصت قهرمانی داد/ تقابل گل محمدی با دستیار سابقش برنده نشد!


ساعت: 17:33
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919772

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان در دومین روز از هفته سیزدهم بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15:30 امشب (یکشنبه – 14 دی ماه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

قرمزها پس از کسب یک تساوی مهم در دربی حساس پایتخت 99 مقابل تیم فوتبال استقلال، نشان دادند که به این راحتی از صدر جدول سقوط نمی کنند و بر همین اساس با روحیه بالایی به مصاف پیکانی ها رفتند. در آن سوی زمین هم تیمی سیدمیاتبی حسینی با کسب امتیاز از سرخ پوشان انگیزه زیادی برای ارتقای جایگاه خود در جدول داشت.

یحیی گل محمدی در نیمه اول از حرکت جالب و غیرمنتظره دانیال اسماعیلی فر به عنوان وینگر متمایل به مهاجم سود برد. در این نیمه دو تیم چندین بار تلاش کردند از راه دور به گل برسند اما مدافعان آماده پیکان و پرسپولیس مانع از این اقدام شدند.

در نیمه دوم هر دو تیم رفته رفته تهاجمی تری بازی کردند و این روند در دقایق پایانی دیدار تشدید شد. تا جایی که هم پیکانیس و هم پرسپولیس شانس های مشخصی برای باز کردن دروازه حریف و گرفتن هر 3 امتیاز مسابقه داشتند اما در نهایت تلاش بازیکنان قرمز و آبی به جایی نرسید تا تقابل گل محمدی با او. دستیار سابق هیچ برنده ای وجود نداشت.

با این تساوی نابهنگام خانگی، قرمزها به استقلال یا گل گهر فرصت دادند تا در هفته سیزدهم به صدر جدول دست پیدا کنند. دیدار این هفته گل گهر و آلومینیوم فعلا لغو شده و زمان آن مشخص نیست، بنابراین استقلال این هفته شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی را دارد.


پرسپولیس صفر
گل:-


پیکان صفر
گل:-

تیم پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، مرتضی پورعلیگنجی، دانیال اسماعیلی فر، سیامک نعمتی، کمال سودا نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، سعید صادقی و امید عالیشاه.
ترکیب پیکان: فرهاد کرمانشاهی، سامان فلاح، امیر شعبانی، میلاد بدرق، حسین فلاح، علی رمضانی، رضا ثابتیمانی، مهدی لطفی، میتبی حکمدوست، شارزود تمیرف و ابراهیم صالحی.

دیدگاهتان را بنویسید