لیگ برتر فوتبال در سیرجان قرعه کشی نشد. پرسپولیس به اوج نرسید/ گل گهر سرخ نشد!


ساعت: 18:56
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810847

در هفته نوزدهم لیگ برتر پرسپولیس یک تساوی برای گهر گهر کافی بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ گل گهر در یکی از حساس ترین بازی های هفته نوزدهم به دیدار پرسپولیس رفت. گل گهر پس از ماجرای جنجالی دروازه باگنما که منجر به سقوط از بالای جدول شد، آرام آرام دوباره موفق شد صعود کند و بازی با پرسپولیس برای آنها بسیار حیاتی بود. او با کسب 3 امتیاز برای ماندن در صدر جدول و البته شکست پرسپولیس مدعی است قلعه نویی در سیرجان هنوز موفق به پیروزی مقابل آنها نشده است.

مقابل پرسپولیس که تعقیب و گریز نزدیک به بالای جدول را با استقلال آغاز کرده بود، پس از سه پیروزی متوالی در نیم فصل، سعی کرد در سیرجان به بردهای خود ادامه دهد.

بازی برگشت آغاز شد اما این پرسپولیس بود که با اشتباه هندی آشکار پاکدل به گل رسید که اعتراض شدید میزبان را در پی داشت. قلعه نویی با دو شیفت زودهنگام موفق شد آب از دست رفته جو را پس بگیرد و با خروج اشتباه حامد لاک و ضربه سر کی روش بازی را به تساوی کشاند تا این دیدار در نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

نیمه دوم ادامه همان روند نیمه اول بود. گهر در زمین حضور داشت و پرسپولیس در تلاش بود تا به دروازه حریف نزدیک شود. در نیمه دوم نیز مانند نیمه اول شاهد یک بازی پر جنب و جوش بودیم که در آن چندین بار دروازه ها تهدید شد اما مهاجمان دو تیم فرصت را از دست دادند تا در نهایت با همان دو گل نیمه اول امتیازات را تقسیم کنند. امتیازی که برای هیچکس فایده ای ندارد.


گل گهر 1


گل: استنلی کی (33)


پرسپولیس 1


گل: حامد پکل (13)


گل:


محسن فروزان، محمدرضا حنزاده، آرمین سهرابیان، بهنام برزای (64- مسیح زاهدی)، شایان مصلح (31- میلاد زکی پور)، علیرضا علیزاده، امین پورعلی، مرتضی تبریزی (31- امین قاسمی نژاد، سعید اشار) علی، کوروس استانلی


سرمربی: امیر گله وانی


پرسپولیس:


حامد لک، سیدجلال حسینی، وحدت حنان اف، رامین رضایان، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا (61- رضا اسدی)، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان (61- فرشاد فرج)، وحید امیری (7-6-)


سرمربی: یحیی گل محمدی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید