ذوب فولاد در کوره آلومینیوم / شاگردان حتیبی خط و نشان کشیدند

ساعت: 21:54
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779596

از هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور، آلومینیوم اراک با نتیجه 3 بر صفر فولاد خوزستان را شکست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; در چارچوب دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال آلومینیوم اراک، امشب شاگردان خطیبی در حالی که میزبان تیم فولاد خوزستان بودند، علیرغم حضور در خانه به دلیل بیماری قلبی در کشور، باز هم خالی از تماشاگر امام خمینی (ره) به ورزشگاه رفتند. ، اگرچه مرزهای اختلاف بین هیئت دو و میدانی و اجاره باشگاه در این ورزشگاه همچنان ارزش خبر دارد.

اما هفته گذشته در مشهد آلومینیوم با شاهخودرو به تساوی صفر رسید اما شاگردان عبدالله ویسی در اولین دیدار خود شکست سنگینی را مقابل پرسپولیس متحمل شدند.

نیمه اول دیدار دو تیم امروز با وجود تلاش بازیکنان با تساوی به پایان رسید اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و شاگردان حتیبی در نهایت موفق شدند در دقیقه 58 قفل درب فولاد را بشکنند. اشتباه بسیار کوچک آنها در این دیدار و البته این فصل لیگ برتر به اهداف خود می رسند.

آلومینیوم سازان به روند تهاجمی خود ادامه دادند و در دقایق 85 و 90 بار دیگر موفق به گلزنی شدند که البته عملکرد حسین پورحمیدی مدافع اراک نیز در این دیدار تحسین برانگیز بود و واکنش های او چندین بار دروازه را تهدید کرد. .

شاگردان رسول خطیبی در مجموع با کسب 4 امتیاز این سه امتیاز ارزشمند خانگی را کسب کردند و آلومینیوم به لطف تفاضل گل بهتر در پایان هفته دوم رقابت ها در رده پنجم قرار گرفت.

آلومینیوم سازان در هفته سوم نیز میزبان هستند و دوشنبه 11 آبان در دیداری حساس و سخت به مصاف پرسپولیس قهرمان لیگ بیستم می روند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید