یک مهاجم و یک مدافع به جمع شاگردان حتیبی اضافه شدند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; در ادامه روند نقل و انتقالات باشگاه آلومینیوم اراک برای حضور پرقدرت در فصل جدید لیگ برتر، پس از به خدمت گرفتن چند بازیکن جدید و تمدید قرارداد تعدادی از بازیکنان این تیم، حالا دو بازیکن جدید به لیست تولیدکنندگان آلومینیوم اضافه شدند. .

سینا خاتمی گلزن فصل گذشته گهر سیرجان بازیکن جدیدی است که با قراردادی دو ساله راهی آلومینیوم شد. خاتمی سابقه بازی در تیم ملی جوانان سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان را دارد و در پست وینگر بازی می کند.

محمد امیدی فرد دیگر بازیکنی است که با قراردادی دو ساله به آلومینیوم سازی پیوست. امیدی فرد فصل گذشته بازیکن نفت و گاز گچساران بود که در پست دفاع وسط بازی می کرد و سابقه حضور در تیم ملی جوانان نفت آبادان و خیبر خرم آباد را نیز دارد. در کارنامه.

آلومینیوم یکی از پرکارترین تیم های فصل نقل و انتقالات فصل جدید لیگ برتر باشگاه های کشور بود که به گفته رسول خطیبی در نشست خبری دیروز مقابل، علاوه بر جذب بیش از 10 بازیکن جدید، تعدادی بازیکن جداکننده نیز داشت. پرسپولیس.آلومینیوم از این پس بازیکن جدیدی به خدمت نمی گیرد و نیم فصل با تمام بازیکنانی که در اختیار تیم است به کار خود ادامه می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید