منصوریان: شورای تامین با درخواست 30 میلیاردی ما موافقت می کند/ حتیبی: رقیب پتانسیل بالایی دارد

ساعت: 22:37
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795946

مربیان تیم های فوتبال صنعت نفت و آلومینیوم پیش از دیدار خود بیانیه ای ارائه کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک گفت: بازی فردا بازی خوبی برای تیم ماست. بازیکنان ما وارد میدان جدیدی می شوند. در بازی مقابل فولاد خوب بودیم اما در ضربات آخر دقت کافی نداشتیم.

وی ادامه داد: جایگاه دو تیم متفاوت است. آلومینیوم در 3 رده از جدول قرار دارد اما به دلیل مشکلات ابتدای فصل در رده خوبی قرار نداریم. امیدوارم خیلی زود به فرم کامل برگردم. اعتصاب نبود، کسالت بود. تیم باید تا هفته پنجم شارژ می شد، اما هنوز در این 12 هفته پولی دریافت نکرده ایم. اوایل فصل هم با بدنسازی مشکل داشتیم اما شرکت کردیم. در دو جلسه گذشته به دلیل مشکلات مالی حاضر به تمرین نشدند و حق با آنهاست. تیم ما جزو 3 تیم ارزان لیگ است و هزینه زیادی هم نکردیم. بازیکنان ما می خواستند بدون تمرین به زمین بروند که این بازیکن مصدوم در دستان ما ماند. روحیه تیمی در هرج و مرج بود. امروز با مدیران ورزشی وزارت نفت جلسه داریم و با وجود همه درآمدهایی که نفت در کشور دارد، مشکل داریم.

منصوریان افزود: درست است که 30 میلیارد به ما وام دادند و شورای امنیت این نامه را امضا کرد. قرض پالایشگاه به تیم داده نشد. مشکل مالی کار ما را سخت می کند و باید از انرژی سران تیم استفاده کنیم.

سرمربی صنعت نفت درباره حریفش گفت: آلومینیوم تیم سختی است و تاکنون 2 گل به ثمر رسانده است. فرصت های سوزان ما زیاد بود، اما فرصت های زیادی ایجاد کردند. اگر بازیکنان با تمرکز کافی به زمین بیایند فکر می کنم 3 امتیاز در آبادان باقی بماند. در آبادان اگر با تیم بازی کنیم برای 3 امتیاز بازی می کنیم. خارج از آبادان با توجه به توان دشمن به میدان می رویم. ما با تیمی غیر از فولاد می رویم و حداقل 5 تاخیر داریم. این رده شایسته تیم ما نیست و ما لیاقت بیشتری داریم.

وی ادامه داد: سعی کردیم بازیکنانی که مشکل مالی دارند به شکل دیگری تمرین یا استراحت کنیم. با مردم آبادان صادق بودیم. مشکلات آنها مال ماست و مشکلات مالی آنها روی ما تاثیر می گذارد. دیدار با فولاد نشان داد که بازیکنان هم برای مردم و هم برای خانواده خود می جنگند. از این پس مسئولان باید کمک کنند و ما موثر خواهیم بود. امروز با اهدای 30 میلیارد موافقت کردند و در صورت تایید شورای تامین باعث افزایش روحیه کل تیم می شود.

حتیبی: با حریف خوبی بازی می کنیم

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان گفت: اکنون همه مسابقات سخت است و تیم خوب آبادان این ظرفیت را دارد که در بالای جدول قرار بگیرد. البته مشکلاتی وجود داشت اما از نظر بازیکن پتانسیل خوبی در این تیم وجود دارد.

وی ادامه داد: تیم صنعت نفت آبادان یکی از ریشه دارترین تیم های فوتبال کشور است و همیشه تیم های خوبی داشته است اما ما هم آلومینیوم اراک هستیم.

حتیبی افزود: امیدوارم فردا شاهد دیدار خوب دو تیم باشیم، بازی مناسب تماشاگران و فنی. امیدواریم به برنامه هایی که داریم عمل کنیم و فردا با 3 امتیاز بازی خوبی داشته باشیم.

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: بازی برای هر دو تیم بسیار سخت است و ما هم این را می دانیم. فردا هر تیمی که از فرصت ها و موقعیت هایی که به دست می آورد خوب استفاده کند و کمتر اشتباه کند پیروز میدان می شود. تمرکزمان بر این بود که در بازی فردا این کارها را انجام دهیم و بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش گفت: علیرضا نگی زاده این دیدار را به دلیل مصدومیت باخت اما بازیکنان دیگری داریم. خوشبختانه تا اینجای کار وضعیت تیم ما خوب بوده است، بازیکنان با شور و اشتیاق در این مدت هر چه می خواستیم از لحاظ شخصیتی، تکنیکی و تاکتیکی تا جایی که مسابقات را انجام دادیم، انجام دادند. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید