شب سیاه فوتبال مقابل تراکتورسازی رقم خورد/ علیچه به کسی سنگ نزد


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: 1401/02/30
کد خبر: 1840124

نماینده ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی این حجم از هواداران و سنگ ها وارد ورزشگاه شد چرا ناظر اجازه برگزاری مسابقه را داد؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محمدی معاون ورزشی پرسپولیس درباره اتفاقات و اتفاقات رخ داده در دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی گفت: این اتفاقات به دلیل عدم درایت دوستان است. وقتی دستور داده شد که در مجموع 30 درصد تماشاگران به ورزشگاه بیایند. چرا ناظر اجازه داد بازی برگزار شود؟ متاسفانه این اتفاقات قبل از شروع مسابقه شروع شد و به جایی رسید که داور مجبور شد بازی را متوقف کند. واقعاً با چه قیمتی می توانید یک موقعیت و سه امتیاز کسب کنید؟ اگر خدای ناکرده یکی از سنگ ها به چشم کسی برخورد کند، چه کسی پاسخگوست؟ این همه سنگ از کجا می آیند؟

وی افزود: این موارد از قبل از بازی و زمانی شروع شد که یحیی گل محمدی به همراه کادرفنی برای بررسی کیفیت چمن به میدان رفت. به هیچ وجه نباید اجازه داد دوستان بازی کنند. شب قبل از بازی، یکی از هواداران اصرار داشت که تنها 30 درصد تماشاگران به ورزشگاه راه یافته اند. اگر نتوانستند جلوی ورود هواداران را بگیرند. بازی را نگه ندارید

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه باشگاه تراکتورسازی بیانیه ای صادر کرد اما طبق اسناد موجود قصد طراحی آن را داشتند. داور قطعا در گزارش خود به هر اتفاقی که برای توقف بازی افتاد اشاره می کند.

محمدی ادامه داد: ما با مردم شریف تبریز و آذربایجان مشکلی نداریم. آنجا آنقدر هوادار داریم که علاقه مند بودیم در این شهر مقابل سپاهان بازی کنیم اما وقتی این اتفاق می افتد یک چیز از دست ما خارج می شود. ناظر بازی و داور وقتی این حجم سنگ را می بینند باید بگویند که امکان برگزاری بازی وجود ندارد. اگر اتفاقی بیفتد، چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ این اولین و دومین بار نیست.

وی تلفنی با برنامه تلویزیونی “ورزشگاه” صحبت کرد. وی در خصوص سنگسار پرسپولیسی ها گفت: تحلیلگران ما بچه های رسانه باشگاه و عسگری را سنگسار کرده اند. ماهیت فوتبال تمرین و لذت بردن است. ما رفتیم فوتبال بازی کنیم و هواداران خوش گذرانی کردند اما این اتفاقات باعث شد تا شب تاریکی در فوتبال ما ایجاد شود. و من تعجب می کنم که چرا این اتفاق می افتد. چرا در ورزشگاهی که ما علاقه مند به میزبانی بازی با سپاهان بودیم این اتفاق افتاد؟ این برای ما سوال است که چرا ناظر بازی اجازه می دهد مسابقه برگزار شود. وقتی این حجم تماشاگر می آید، کنترل از کنترل خارج می شود.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه این باشگاه از دو هوادار تراکتورسازی که قصد آسیب رساندن به گل محمدی را داشتند شکایت کرده است، گفت: از این دو نفر و تیم تراکتورسازی شکایت کردیم. از هیات انضباطی هم می خواهیم که سریعتر به این موضوع رسیدگی کنند و به آن ضریب زمانی ندهند.

محمدی درباره اینکه آیا واکنش آلیشیا در جو ورزشگاه هم تاثیر داشت یا خیر، اظهار کرد: آلیشیا که سنگ را از خانه خود در نیاوردند. ترابی، علیچاه و رضایان وقتی می خواستند گوشه ای را بگیرند سنگسار شدند. آلیشیا نیز جوان است و سنگ را پرتاب کرد. رو به اونی که نکرد. فاصله زمین تا سکو زیاد است و خدای ناکرده شاه به هیچکس روی نمی آورد. سوال ما این است که چرا این حجم هوادار و سنگ وارد ورزشگاه شد؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید