خوشحالی پیشکسوت پرسپولیس: استقلال مقابل گل گهر امتیاز می گیرد

خوشحالی پیشکسوت پرسپولیس: استقلال مقابل گل گهر امتیاز می گیرد

بهزاد داداش زاده بازیکن اسبق پرسپولیس پس از پیروزی 3 بر یک مقابل مس رفسنجان و دیدار پیش رو مقابل شاگردان صنعت نفت آبادان و علیرضا منصوریان درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار نظر کرد.
پرسپولیس به بردهای خود ادامه می دهد. نظر شما در مورد آخرین نتایج این تیم چیست؟

پرسپولیس از ابتدا خوب بود اما متاسفانه فصل را با تفاوت دیگری شروع کرد. مشکلات زیادی که شاید باعث شده تیم نتواند قهرمانی را کسب کند یا آن را به تاخیر بیندازد. در ابتدای فصل مشخص بود که پرسپولیس سال سختی را پیش رو دارد.

چه اتفاقی افتاد که مانع از حضور این تیم در جام قهرمانی نشد؟

چون افرادی در تیم هستند که توانسته اند حواشی را جمع کنند. بزرگان پرسپولیس چه در کادرفنی و چه در تیم اجازه ندادند حواشی از نظر گلزنی روی تیم تاثیر بگذارد.

بازی با صنعت نفت را چگونه پیش بینی می کنید؟

این بازی هم مثل بازی های دیگر سخت است، اما اگر پیروز شویم، دربی راحت تر می شود.

تو چی میگفتی

چون استقلال این هفته با گهر بازی می کند و احتمال از دست دادن امتیاز زیاد است. پرسپولیس باید در آبادان برنده شود چون ممکن است فاصله اش با صدر کمتر شود. سپس دربی با فشار کمتری برای پرسپولیس برگزار می شود. کادر فنی قطعاً از این موضوع آگاه است.

گل محمدی در صحبت های خود از موضوع گلزنی پرسپولیس و نبود یک مهاجم تمام کننده انتقاد کرد. شما در مورد آن چه فکر میکنید؟

بازیکنان خوبی در تیم داریم. درست است که همه گل ها را مهاجمان نمی زنند، اما برای پرسپولیس بازیکنان دیگر هم گل می زنند. در واقع پرسپولیس در گلزنی هیچ ضعفی ندارد و همه تیم هایش به گلزنی کمک می کنند و بوی گل می دهند. ساختار کلی پرسپولیس این است که هر بازیکنی در هر پستی می تواند برود و گل بزند. هرچند اگر مهاجمی که شش کرنر را اجرا می کند جلوتر باشد وضعیت بهتر می شود اما خدا را شکر الان ترابی و کمال و امیری و بقیه همیشه در همه حال بوی گل می دهند.

چقدر صنعت نفت و مربی مستقل آن را می شناسید؟

منصوریان بازیکن بزرگی بود و در سال های اخیر تمرینات زیادی انجام داد اما بزرگترین مشکل او این است که هیچ وقت دستیار خوبی نداشت! شاید فقط در نفت تهران کادر فنی خوب بود. اما او شجاعت این را دارد که مقابل تیم های بزرگ بهتر عمل کند. این ممکن است به دلیل ملی گرایی او باشد. پرسپولیس منتظر روز آسانی نیست. امیدوارم یحیی گل محمدی و شاگردانش هر سه امتیاز را بگیرند و با قدرت به دربی نزدیک شوند.

دیدگاهتان را بنویسید