گل گهر از استقلال امتیاز می گیرد؟!

گل گهر از استقلال امتیاز می گیرد؟!

امیر گاله نویی که امروز با یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، درباره پیگیری های بازیکن گابنی اش گفت: به لیگ نامه نوشتیم، دوستان 13 آبان به ما گفتند که این بازیکن مشکلی ندارد. به ما ظلم و ستم شد. هر اتفاقی بیفتد، خوب است که نتیجه بگیرد. این سخن بالاترین مقام قضایی دادگاه CAS است. این دادگاه فقط یک مورد را 3-0 می کند. نظر پیکان و سایپا هم بیان می کند که به او مراجعه می کنیم. می گوید اگر تقلب یا جعل بود نتیجه باید سه بر صفر باشد. در سایر موارد نتیجه به دست آمده ملاک است. در این مواقع تیم هایی که مظلوم هستند و هیچ حمایتی ندارند سر بریده می شوند. اگر تیم های دیگری هم بودند قطعا این کار را نمی کردند و قانون تغییر می کرد. متأسفانه قانون در کشور ما شخصی است.

کالا نواوی در پاسخ به این سوال که آیا پرونده گابن در دادگاه CAS است یا خیر، گفت: ما این روند را از سر گرفته ایم، هنوز زمان آن فرا نرسیده است.

صحبت های امیر گیل نوح می گوید فردا استقلال باید در دربی تهران به مصاف پرسپولیس برود. شاگردان مجیدی با احتساب 2 امتیازی که با تصمیم هیات تجدیدنظر برای آنها در نظر گرفته شد 6 امتیاز با پرسپولیس فاصله دارند و حالا در صورت صحت اظهارات کالای نیوه، جدول قهرمانی دچار مشکل می شود. دوباره زیاد.تغییرات باید دید پرونده تجدیدنظر باشگاه گل گهر چه زمانی به دادگاه عالی ورزش تعیین می شود.

دیدگاهتان را بنویسید