حمله عجیب پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به وزیر ورزش

حمله عجیب پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به وزیر ورزش

بهروز سلطانی درباره شرایط پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان گفت: با ادامه لیگ، تیم ها بیشتر با هم آشنا می شوند.

در خط هافبک پرسپولیس مشکلاتی وجود دارد اما بزرگترین مشکل پرسپولیس نیمکت تیم است. نیمکت پرسپولیس ضعیف است. هر تیم قدرتمندی یک نیمکت قوی دارد. حالا دروازه بان پرسپولیس کیست؟ دور از لکه است. اگر لکه سخت شود چه می کنند؟

وی افزود: چرا به دروازه بان کروات اجازه خروج از تیم را دادند، شما هم برای ماندن در تیم با او بازی کردید. او چندین سال صبر کرد و سپس له شد و تقسیم شد.

سلطانی درباره دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان نیز گفت: سپاهان تیم بسیار خوبی است و کادر فنی خوبی دارد اما بسیار شکننده است. این تیم در دیدار مقابل گل گهر عملکرد خوبی داشت اما به یکباره متزلزل شد. این نشان می دهد که سپاهان شکننده است.

پرسپولیس کار سختی مقابل سپاهان دارد اما بازیکنان خوبی دارد و می تواند مقابل سپاهان پیروز شود. اگر پرسپولیس روی سپاهان تمرکز نکند قطعا نمی تواند نتیجه بگیرد.

وی به دیدار پرسپولیس و سپاهان در زمین بی طرف اشاره کرد و گفت: استقلال و پرسپولیس باید با هواداران به مصاف حریفانی بروند. یکی از عوامل پیروزی این تیم ها تماشاگران هستند. پرسپولیس به راحتی می تواند مقابل سپاهان پیروز شود به شرطی که این تیم را خوب آنالیز کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس همچنین با بیان اینکه برخی از بازیکنان این تیم دچار افت شده اند، گفت: برخی از بازیکنان دچار افت شده اند و دلیل افت این بازیکنان این است که نیمکت خوبی پشت سر خود نمی بینند. بازیکنی که ببیند نیمکت محکمی پشتش نیست سقوط می کند. شرایطی وجود دارد که این اتفاق افتاده و بازیکنان کنار رفته اند.

سلطانی به بلاتکلیفی مدیریتی پرسپولیس اشاره کرد و گفت: وقتی مدیری از یک کارخانه ماشین سازی و دندانپزشکی کشورمان انتخاب و آورده می شود، باشگاه همچنان با مدیریت مشکل دارد. آقای طاهری را کجا بردند و مدیرعامل کردند؟ مدیران بعدی هم بودند. آیا دندانپزشک می تواند برای پرسپولیس تیم بسازد؟ چرا از کسانی که دارای دکترای مدیریت هستند استفاده نمی کنید؟ این زمانی اتفاق می افتد که یک مدیر دیزل استخدام شود.

وی در پایان افزود: هر تیمی که مقابل پرسپولیس بازی می کند با تمام وجود به میدان می رود. از این نظر پرسپولیس همیشه تحت فشار است اما پرسپولیس همچنان سالم است و مقابل سپاهان پیروز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید