تصمیمات وزیر ورزش و جوانان تاثیرگذار است/ ورزش های خراب و فوتبال باید وارد میدان شود

ساعت: 19:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794643

پیشکسوت پرسپولیس گفت: به پیشکسوتان توصیه می کنم به تصمیمات دکتر سجادی اعتماد کنند چرا که ایشان ورزشکار بوده و سال ها در این رشته فعالیت کرده و قطعا اگر به او فرصت بدهیم می تواند تحولی اساسی در فوتبال ایجاد کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود کلهر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره حواشی ایجاد شده برای این باشگاه گفت: سال هاست که با مشکل مدیریتی در باشگاه پرسپولیس و این مشکل دست و پنجه نرم می کنیم. در حال ایجاد حاشیه است

وی ادامه داد: باید تدابیری اندیشید تا کسانی که خاک ورزش و فوتبال را خورده اند وارد میدان شوند. در حال حاضر افرادی داریم که هم رزومه ورزشی خوبی دارند و هم تجربه مدیریتی که می تواند شرایط باشگاه را بهبود بخشد.

کلهر افزود: با توجه به اینکه دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان است و به توانایی های ایشان ایمان داریم از ایشان می خواهم بهترین انتخاب را برای باشگاه داشته باشد. تصمیمات دکتر سجادی قطعا تاثیرگذار است و باید افرادی در بدنه استقلال و پرسپولیس باشند که نتوانند با مشکلات مدیریتی مقابله کنند.

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: به پیشکسوتان توصیه می کنم به تصمیمات سجادی اعتماد کنند چرا که او یک ورزشکار است و سال ها در این رشته کار کرده و اگر به او فرصت بدهیم قطعا می تواند تحولی اساسی در فوتبال ایجاد کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید