فوتبالیست غیر اخلاقی کشور را برای رسیدن به اهدافش خراب کرد/سلبریتی ها باید تاوان خسارتی را که به کشور وارد کرده اند بپردازند.


ساعت: 10:30
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1899870

عشرت کردستانی گفت: برخی از سلبریتی ها از عشق و ارادت و بذل مردم امرار معاش کرده اند اما برای تامین منافع خود و آن سوی مرزها بی باکانه جوانان را وارد میدانی می کنند که به دردشان نمی خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عشرت کردستانی کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان معلول ایران و پرچمدار کاروان ایران در بازی های پارالمپیک ریو 2016 در گفتگو با «را آرمان» ضمن محکومیت اتفاقات اخیر که خسارات فراوانی به مردم وارد کرده است. کشور گفت: این اتفاقات نوعی اوج رذالت است، ننگ است و این نشان دهنده اوج حماقت دشمنان ماست که در چهل سال گذشته همواره با بهانه های کثیف و از پیش تعیین شده وارد میدان می شوند که کاملاً کاملاً است. با مهره های خود مشاهده می شود تا این اتفاقات واقعاً تلخ رخ دهد.


وی ادامه داد: دشمنان در این مدت اتفاقات تلخی را رقم زدند، هر چند این برای ملت ما تازگی ندارد و در این 40 سال هر چند صباحی تکرار می شود و می بینیم که همه یاغی ها در کنار خودشان و حتی روش حل آن هستند. دشمنان آنها همچنان مانند سالهای گذشته دشمن آنها بودند.


رویای شیرین فتح ایران به کابوس شکست شیران تبدیل شد

پرچمدار کشور اذعان داشت: بار دیگر دیدیم که دشمن با سلاح سرد و گرم با آرم آمریکا قصد ایجاد هرج و مرج در داخل کشور را داشت و البته نیت بسیار بدی در سر داشتند و خواب های خوشی می دیدند. آنها برای خود یک چیز شیرین و برای کشور ایران بسیار بد دیدند که خوشبختانه با درایت نیروی انتظامی و سپاه خنثی شد.


کردستانی تاکید کرد: در مقابل کینه توزی دشمنان، اوج بصیرت، عزت و رفاقت مردم ایران را شاهد هستیم، ملتی که به دلیل تحریم همین دشمنان در سخت ترین شرایط اقتصادی با مشکلات سختی مواجه است. ، مشکلات مربوط به تورم و با شرایط ناپایدار اقتصادی مواجه هستند و با بیکاری که گریبان ملت را گرفته است، اما این افراد با وجود این سختی ها و مشکلات همچنان عاقلانه رفتار می کنند و با بصیرت وارد میدان شده اند.


وی افزود: حضور بصیرانه مردم نشان از مدیریت بالای مردم ایران دارد که زمان حضور را به موقع تشخیص می دهند، اما این اتفاقات اخیر فشار بسیار بزرگی بود، هرچند ما این نوع فشارها را رد کرده بودیم، اما در این سطح امری عادی است و فراگیر نیست، از این رو مسئولان سطح کشور موظفند سازوکار بسیار خوبی را برای سلبریتی های خیانتکار تدوین کنند تا در هر زمانی سیری کشور را به چالش نکشند.


سوء استفاده سلبریتی ها از پول و دارایی مردم

کردستانی ادامه داد: مشاهیر از عشق و ارادت مردم و از بیت المال که متعلق به این ملت است امرار معاش کرده و در این جایگاه قرار گرفته اند. افرادی قرار گرفته اند، اما برای تامین اهداف و منافع خود در آن سوی مرز، چنین جوانانی را وارد میدانی می کنند که به دردشان نمی خورد.


وی ادامه داد: متأسفانه اکثریت جوانان ما در این هرج و مرج ندانسته و ندانسته تنها به فراخوان این سلبریتی های موذی وارد میدان شدند و تنها به این نیت که این افراد الگوی آنها باشند و حامی آنها باشند. صدمه به کشور کریمی به عنوان ورزشکاری که اخلاق ورزشی و شوالیه بودنش در دلش جرقه نمی زد، چه رسد به ریشه، بسیار شرم آور بود.


کردستانی تاکید کرد: هواداران کریمی برای حمایت از الگوی خود با هیجان و شور وارد زمین شدند و چه حادثه خطرناک و آسیب شدیدی به این هواداران جوان وارد کرد که اوج خیانت این ورزشکار به هوادارانش بود.


کردستانی ادامه داد: رفتار نامناسب سلبریتی ها فشار و زنگ خطری جدی برای مسئولان امنیتی ما است تا سازوکاری مانند ممنوعیت اموال، ممنوعیت خروج، ممنوعیت تصاویر و حتی پرداخت هزینه هایی که این افراد به دلیل تحریک به آنها وارد می کنند، ایجاد کنند. شهرها در دستور کار است.


وی افزود: متأسفانه فضای عمومی مجازی کشور به دست همان سلبریتی های خیانتکار و خیانتکار اسیر شده است که به راحتی در آن پرسه می زنند و در احساسات و ارزش های مردم موج سواری می کنند و هر روز که می گذرد جایگاه و جایگاه خود را پیدا می کنند. موقعیت آنها در رسانه ملی بهتر می شود. و بستری برای تقویت جریان های شورشی دارند و هر کاری می خواهند انجام می دهند و هیچکس جلوی آنها را نمی گیرد.


کردستانی تاکید کرد: حتی روی فرش قرمزها نظارتی وجود ندارد و هر سبک و لباسی را که بخواهند تبلیغ می کنند و هیچکس به آنها نمی گوید که شما حق ندارید با این سبک و پوشش حضور داشته باشید و همین طور در بین جوانان به عنوان نقش. بی هویتی و بی دینی جوانان را در مرحله اول می گیرند.


عدم نظارت بر اجراهای افراد مشهور آنها را به شورش واداشت

این ورزشکار کشور تاکید کرد: در هیچ کجای دنیا رسانه ها و افراد دارای بسترهای رسانه ای نمی توانند به راحتی آنچه را که می خواهند انجام دهند، بلکه باید بر اساس قوانین و مقررات عمل کنند، حتی پوشش و نوع بیانی که توسط شرکت های بزرگ حامی مالی تعیین می شود، وجود دارد. اما در کشور ما همه بدون قانون خودسرانه در رسانه ها منتشر می شوند، فیلم ها و سریال های مختلف را منتشر می کنند و دولت را به چالش می کشند.


و ادامه داد: خائنان با پول و ثروتی که مردم به آنها می دهند به راحتی به جایگاهی می رسند و سپس مردم و مردم را زیر پای خود برای رسیدن به اهداف دنیوی و پوچ خود لگدمال می کنند و هیچ کس از آنها انتقاد نمی کند. مسئولین را مقصر بدانند که این افراد را کنترل نمی کنند زیرا آنها مسئول کشور هستند، اما فضایی که در دست آنها باقی مانده نظارت نمی شود، این باعث شده است که خونریزی فرهنگی در داخل به ابزار جنگ تبدیل شود.

کردستانی اذعان داشت: در فتنه 88 بسیاری از افراد سرشناس به آرمان های این انقلاب، خون شهدا و مردمشان خیانت کردند و به ملت پشت کردند و ننگ وطن دوستی بر پیشانی آنهاست، اما متأسفانه این میهن پرستی را فریاد بسیاری زدند. بارها و پست های منتشر شده علیه کشور صفحات شخصی خود را منتشر کردند، اما همچنان در موضع خود هستند و تغییری در سبک زندگی آنها ایجاد نشده و با آنها برخورد نکردند.

وی با بیان اینکه وقتی با سلبریتی ها برخورد نمی کنند و خود را در حاشیه امن می دانند، به رفتار مضحک خود ادامه می دهند، گفت: اگر فکری نباشد و نقره ای نشود، شکی نیست که در آینده آسیب می بیند. که می توان به کشور تحمیل کرد آنها جبران نمی شوند زیرا اینها پیاده و پیاده نفوذ در کشور بودند تا برای اهداف خود تلاش کنند، اما جوانان ما را با خود به ورطه بی هویتی می کشانند.


ملت از سلبریتی هایی که به آرمان های اسلام و انقلاب توهین می کنند آزرده خاطر است

پرچمدار پارالمپیک ریو ادامه داد: وقتی شخصیت‌های معروف با هواداران خود به ما، ملت ما، ارزش‌ها و آرمان‌های ما حمله می‌کنند، وقتی آیات قرآن مغرضانه و فریب‌آمیز را می‌بینیم برایمان خیلی سخت است. آتش به سوی او، آنها قلب همه مسلمانان جهان را به درد می آورند.

وی با بیان اینکه ما کشوری شیعه هستیم و همه مسلمانان جهان به منش و حرفه ما نگاه می کنند، گفت: وقتی عده ای مغرض گروهی گمراه را به کارهای احمقانه مانند آسیب رساندن به قرآن و مساجد تحریک می کنند، بیرونی خوبی ندارد. نگرش بازخورد ما می خواهیم به مسلمانان جهان ثابت کنیم که این حادثه یک اتفاق از پیش تعیین شده است و نه توسط مردم فهیم و شیعه ایران، چهره ایران خراب شده است.

کردستانی با اشاره به اینکه دشمن تلاش زیادی برای تخریب وجهه ایران در جنگ رسانه ای دارد، گفت: توهین به سردار سلیمانی عزیزمان که سردار محبوب دنیاست و جانش فدای امنیت ما شد برای ما و ملت ایران بسیار بد است. . گران و دشوار است، مقامات کشور ضمن ارزیابی نیروهای امنیتی باید از اقتدار و حیثیت این یگان های امنیتی بیش از گذشته محافظت کنند و هیچکس جرات حمله با سلاح به امنیت را نداشته باشد.


اقتدار ارتش باید تقویت شود

پرچمدار بازی های پارالمپیک ریودوژانیرو تاکید کرد: وقتی مسئولان یکی پس از دیگری با چاقو مورد حمله قرار می گیرند اما مسئول ما حق ندارد با هیچ سلاحی از خود دفاع کند چگونه می توان اقتدار را حفظ کرد؟ بنابراین باید قوانین دست و پا گیر بازنگری شود و اقتدار نیروی نظامی چند برابر شود تا کسی توان حمله به این نیروها را نداشته باشد.

وی گفت: در پی حوادث اخیر، مردم و ملت ایران از دولتمردان خواسته اند تا قدرت نیروهای امنیتی را تقویت کنند و اجازه دهند که ابتدا برای محافظت از خود از سلاح استفاده کنند و سپس از مردم محافظت کنند تا زمانی که قدرت حفظ شود. که نیروهای امنیتی می توانند قاطعانه با ازدحام جمعیت و موانع امنیت مردم برخورد کنند.

کردستانی با اشاره به پیشنهادات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبدیل شدن ملکه انگلیس به غذای طاووس و ملخ در قبور، گفت: انقلاب اسلامی ایران زنده خواهد ماند، اما اجساد متعفن سران کفر و شرک خواهد بود. از موریانه های قبورشان خورده شد و این اتفاق برای همه رهبران افتاد و ما به رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای پرچم را به امام زمان (عج) می دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید