سیل در گناوه/ تاکنون خسارتی وارد نشده است


ساعت: 14:02
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908127

دهقان با اشاره به میزان بارندگی در نواحی شمالی استان بوشهر گفت: گزارش های ایستگاه هواشناسی حاکی از آن است که طی چهار ساعت در گناوه 101 میلی متر، در سیاه مکان دیلم 71 و در گناوه تاج ملکی 60 میلی متر بارندگی به ثبت رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کورش دهقان مدیرکل بحران استان بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش باران همراه با وزش باد شدید از ساعت 6 صبح در استان گفت: هم اکنون در نقاط مختلف استان بوشهر از جمله دیلم بارندگی است. گناوه . ، دشتستان، تنگستان با وزش باد شدید و تا کنون مشکلی ایجاد نکرده است.

دهقان با اشاره به میزان بارندگی در نواحی شمالی استان بوشهر گفت: گزارش های ایستگاه هواشناسی حاکی از آن است که در گناوه 101 میلی متر، سیاه مکان دیلم 71 و تاج ملکی گناوه 60 میلی متر بارندگی به ثبت رسیده است.

این مقام مسئول به آمادگی بالای اعضای مدیریت بحران اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به میزان بارندگی در نقاط مذکور و وقوع سیلاب، با توجه به آمادگی بالای اعضای مدیریت بحران تاکنون مشکلی ایجاد نشده است.

مدیرکل بحران استان بوشهر میزان بارندگی در مال کوئید گناوه را 57 میلی متر عنوان کرد و افزود: در بیدو دیلم 50 میلی متر، بهرگان 36 میلی متر و عامری 14 میلی متر بارندگی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید