تلاش می کنیم تکواندوی ایران به اهدافش برسد


ساعت: 20:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815306

مراسم اختتامیه چهارمین دوره جام جهانی فدراسیون برگزار شد

مراسم اختتامیه چهارمین دوره جام فدراسیون جهانی تکواندو برگزار شد که طی آن از معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس سابق فدراسیون تکواندو کشورمان تقدیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ این مراسم با حضور سید محمد پولادگر معاون قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و نایب رئیس انجمن تکواندو آسیا، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، مسعود لشگری و … برگزار شد. فدراسیون کی سوک لی رئیس انجمن تکواندو آسیا رئیس کمیته داوران انجمن تکواندو آسیا، مقابله ماهر، ناظر فنی فدراسیون جهانی، شین چال کانگ، استاد بزرگ تکواندو برگزار شد و قهرمانان تکواندو .

در ابتدای این مراسم رئیس فدراسیون تکواندو ضمن خیر مقدم به حاضران گفت: ابتدا میلاد حضرت علی اکبر (ع) و فرا رسیدن هفته جدید را تبریک می گویم. حضور ارزشمند کی سوک لی، رئیس انجمن تکواندو آسیا، سانگ هو جان، رئیس کمیسیون قضایی اتحادیه تکواندو آسیا، مسابق ساز ماهر فدراسیون جهانی تکواندو، شین چال کانگ، استاد بزرگ تکواندو را ارج می نهیم. و تورنمنت مورد علاقه اش همچنین به پولادگر و نایب رئیس اتحادیه آسیایی و سایر مهمانان برای حضور در این مراسم خوش آمد می گویم. به مدت 10 روز میزبان چهار رویداد مهم و در مجموع 855 تکواندوکار بودیم.

هادی ساعی ادامه داد: آقای پولادگر به خانه خود خوش آمدید زیرا تکواندو خدمات ارزنده شما را فراموش نخواهد کرد. ما تمام تلاش خود را برای رسیدن تکواندو ایران به اهداف خود انجام خواهیم داد و قطعا با حمایت همه جانبه وزارت ورزش و جوانان و مسئولان پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز در خواهیم آورد.

محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان در این مراسم گفت: مهمانان عزیز امیدوارم از ساعات و روزهایی که در ایران بوده اید لذت برده باشید. مایلم از این فرصت استفاده کنم و از مهمانان ویژه مسابقات ویژه مانند پروفسور کی سوک لی، رئیس انجمن تکواندو آسیا، سانگ هو جان و شین چال کانگ، استاد بزرگ تکواندو استقبال کنم. می دانم که علیرغم مشکلات و شرایطی که هر دو استاد من هستند، برای مسافتی طولانی به ایران آمده و در این مسابقات شرکت کرده اند.

وی افزود: از تمامی ورزشکاران، مربیان و سرپرستان حاضر در این مسابقات استقبال می کنم به ویژه آنهایی که توانسته اند با ناظر فدراسیون جهانی مانند حزم نعمت، رئیس فدراسیون اردن روبرو شوند. به همه اقوام و علاقمندان خسته نباشید می گویم و خوشحالم که مثل همیشه این مراسم با شکوه و عظمت برگزار شد. این فرصت خوبی برای ورزشکاران بود تا تجربه فنی خود را ارتقا دهند. از همه شما تشکر می کنم و برای همه شرکت کنندگان در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت دارم.

معاون مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در پایان سخنان خود گفت: آنچه برای تکواندو ایران به دست آمده و موفقیت هایی در عرصه های مختلف مانند جمهوری اسلامی ایران کمتر دیده شده است. . سایر کشورها شناخت کاملی از موفقیت ورزش ایران به ویژه تکواندو دارند که البته با همدلی و هماهنگی متجلی می شود. باید توجه داشت که هر جا که دچار مشکل شده ایم، منیت و دست برداشتن از منافع ملی در اولویت بوده است. امیدوارم ایدئولوژی و معرفت هدف اصلی ما باشد و با هم به سمت موفقیت برای هدف اصلی جامعه تکواندو حرکت کنیم.

کی سوک لی رئیس انجمن تکواندو آسیا در ادامه این مراسم گفت: از خانواده تکواندو برای برگزاری مسابقات در پایتخت ایران تشکر می کنیم. برگزاری این مسابقات در روزهای سخت اپیدمی کرونا باعث خوشحالی است. تبریک به هادی ساعی و تشکر از حضور ناظر فدراسیون جهانی در این مسابقات. امیدوارم تکواندوی ایران در مسابقات موفق باشد.

در پایان این مراسم از سوی فدراسیون تکواندو با اهدای لوح سپاس و هدایایی از زحمات سید محمد پولادگر در سال های ریاست فدراسیون تکواندو تقدیر شد. همچنین هدایایی به رسم یادبود به کی سوک لی رئیس جمهور آسیا، شین چال کانگ استاد بزرگ تکواندو و محمد اسماعیل آذرپاد پدر تکواندو ایران اهدا شد. رئیس اتحادیه آسیا نیز تندیس دکتر چاو رئیس فدراسیون جهانی را به سید محمد پولادگر اهدا کرد و از زحمات وی تقدیر کرد. همچنین هدایایی توسط استاد کانگ به نمایندگی از کوکی وانگ به رئیس فدراسیون تکواندو و سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش در مسابقات قهرمانی اهدا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید