عبداللهی راهی لبنان شد/ همکاری مربی ایرانی با تکواندوی لبنانی


ساعت: 12:53
تاریخ انتشار: 91/01/26
کد خبر: 1822104

قهرمان سابق تکواندو ایران تا پایان سال 2022 به عنوان مربی با تیم ملی لبنان همکاری خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فرزاد عبداللهی قهرمان اسبق تکواندو کشورمان برای هدایت تیم ملی تکواندو لبنان; او به عنوان مربی وارد این کشور شد.

او علاوه بر هدایت یک تکواندوکار لبنانی برای مسابقات جایزه بزرگ، هدایت تیم ملی لبنان را در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و جام جهانی بر عهده خواهد داشت. عبداللهی چندی پیش به همراه شاگردانش در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی که به همت ایران برگزار می شد شرکت کرد و یکی از تکواندوکاران کشور موفق به کسب مدال برنز شد.

عبداللهی برای اولین بار برای همکاری با تیم باشگاهی تکواندو به لبنان سفر کرد و عملکرد او مورد توجه کادرفنی فدراسیون برای ادامه همکاری با تیم ملی لبنان قرار گرفت.

فرزاد عبدالهی سابقه حضور در تیم ملی تکواندو ایران در رده های سنی مختلف را دارد و با این تیم در سال 2011 در مسابقات کره جنوبی عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد.

علاوه بر طلای جام جهانی، طلا، نقره و برنز جام جهانی، 2 طلا و یک نقره از بازی های آسیایی، برنز بازی های آسیایی، طلای غرب آسیا، برنز دانشجویان جهان و 2 طلا از آسیا. بازی ها جام باشگاه ها از جمله جوایز فرزاد عبدالهی است.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید