پیکر شهید عبداللهی صبح امروز با حضور مسئولان و جمع کثیری از مردم کردستان در سنندج تشییع شد.


ساعت: 12:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900871

پیکر شهید عبدالهی فرمانده یگان امداد مریوان که شنبه شب در درگیری نیروی انتظامی با معترضان مجروح شده بود و بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت صبح امروز با حضور پرشور مردم در ساسنج تشییع شد. مردم استان کردستان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان صبح امروز در مراسم تشیع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت. شهید عبداللهیفرمانده یگان امداد و نجات مریوان که پس از اغتشاشات شب گذشته در مریوان به شهادت رسید، گفت: شهادت آرزوی همه رزمندگان، خادمان، عاشقان راه حق و حقیقت و همه پیروان راه اسلام است.

وی گفت: شهید دیگری را برای حفظ امنیت جامعه و مردم تقدیم حضور مقام معظم رهبری و خانواده محترم ایشان کرده ام و به این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می کنم و همه بدانند که شهادت واقعاً است. شایسته تبریک، زیرا راه شهادت، راه سرافرازی و همراه با شهادت اوج عزت و عزت و سعادت است.

استاندار کردستان تصریح کرد: این شهید بزرگوار پس از قریب به یک ماه خدمت شبانه روزی به امام حسین (ع) در شهرستان مریوان و در شهرستان باشمک نه تنها به عنوان سرباز بلکه به عنوان خادم در ادامه این تلاش برای حفظ امنیت مردم و مقابله با هرج و مرج شورشیان که در جوار دشمنان خبیث مردم کردستان هستند، این خدمت را با شهادت این شهید بزرگوار به پایان رساندند.

زارعی کوشا گفت: این شهید بزرگوار از برادران خدمتگزار شهرستان لرستان بود که برادرانه و خالصانه به مردم کردستان در شهرستان مریوان خدمت کرد. لطفا کنار هم بمانید

پس از ایجاد ناامنی در برخی شهرهای کردستان، مریوان نیز درگیر اغتشاشات خیابانی شد که متاسفانه سرهنگ داود عبداللهی فرمانده یگان امداد مریوان شنبه شب در درگیری با فتنه گران به شهادت رسید.

شهید عبداللهی متاهل و دارای دو فرزند یک پسر 11 ساله و یک دختر 19 ساله اهل لرستان بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید