عبداللهی: کمالوند گفت دیگر استعفا نمی دهم

نفت مسجد سلیمان

به گزارش روزنو، تیم نفت مسجد سلیمان در هفته دوم لیگ برتر با قبول شکست 3 بر صفر مقابل سپاهان به کار خود پایان داد.

در غیاب فراز کمالوند ، حمیدرضا عبدالهی سرمربی نفت در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی شرکت کرد و بسیاری از صحبت هایش را مورد انتقاد قرار داد:

آقای کمالوند تمرکز لازم را نداشت

انتظار چنین اتفاقاتی را داشتیم. این یک تکرار است ، ما به مسجدسلیمان رفتیم و به دلیل مشکلاتی که داشتیم به اهواز برگشتیم. آقای کمالوند تمرکز لازم را نداشت.

بدون احتساب همه این سوالات ، امروز تیم ما 20 دقیقه در ورزشگاه عقب ماند. سپاهان یک ربع زودتر از ما آمد. این تاخیر باعث شد نیم ساعت اول بازی را از دست بدهیم. دیروز هم همین را گفتم، جزئیات وارد بازی می شود و بازیکن را ناراحت می کند.

ما یک مربی اسپری کردیم تا دکتر سر کار بیاید

در نیمه دوم بهتر بودیم و سعی کردیم کار را کنترل کنیم. راستش در حال حاضر نمی توانیم از لحاظ فنی صحبت کنیم. من نمی دانم چگونه در مورد مشکلات فنی صحبت کنم ، اینها مشکلاتی هستند که باید حل شوند. در لیگ برتر هیچ فایده ای ندارد که تیمی را پشت در نگه داریم.

همه تیم های لیگ 2 پزشک و فیزیوتراپ دارند ، اما ما نداریم. ما مسئولیت سرپرستی تیم را به یک مربی واگذار کردیم. ما همچنین از یک مربی اسپری کردیم تا به عنوان پزشک در زمین حضور داشته باشد. باید به آنها اجازه داده شود. برای خدا دیر شده است.

اگر خدای ناکرده در عرض دو یا سه هفته این مشکلات حل نشوند ، تیم اصلی روغن باید به سقوط نکردن فکر کند. قبل از بازی گفتم مشکلاتی وجود دارد که تیم را نگران می کند. آخرین کاری که او باید انجام دهد این است که بخشی از قانون است. اما نمی دانم چرا ساختار را درست نمی کنیم.

متاسفانه ما خودمان را گم کردیم

متاسفانه به بحث فنی نرسیدیم. متأسفانه ما خود را گم کردیم. ما از این آزار و اذیت شکست خوردیم. تیم نفت می تواند خیلی بهتر از این باشد. ابتدا باید همه چیز را برطرف کنید و سپس به بحث فنی بروید ، اما اینجا برعکس است.

ابتدا به سراغ کارهای فنی می رویم و سپس به سراغ اصلاح ساختار باشگاه می رویم.

ما خیلی عصبانی هستیم. می دانستیم تمرکز نداریم ، اما تلاش کردیم. وقتی پشت در ماندیم همه چیز خراب شد.

آقای کمالوند گفت که استعفا نمی دهد

آقای کمالوند گفت که استعفا نمی دهد. من می مانم و سخت کار می کنم ، اما مردم خوب مسجدسلیمان و طایفه بختیاری می دانند که او استعفا نمی دهد ، اما بقیه کارها باید در محل انجام شود تا بتوانیم کارهای فنی مفیدی انجام دهیم. بعداً از استعفای آقای کمالوند شکایت نکنید.

ما می خواهیم نتایج خوبی برای مردم دل نشین مسجدسلیمان به دست آوریم ، اما متأسفانه شرایط امروز مهیا نبود.

زمین نداریم ، پزشک نداریم ، بگذارید باشگاه مسئول باشد

من فکر می کنم بیان من خورشید است. باید بدانید چه کسی باید پاسخ دهد. در مورد زمین ، این واقعیت که امروز مدیر ، مدیر ، پزشک یا فیزیوتراپیست روی نیمکت نداشتیم ، که نمی توانیم بگوییم ، باید از باشگاه پاسخ دهیم.

ما به سادگی می گوییم که این مشکلات هستند. من نمی توانم تشخیص دهم که چه کسی مقصر ورزشگاه است. قبیله بزرگ بختیاری ، رسانه ها و باشگاه می دانند که ما زمین نداریم ، پزشک نداریم. بچه های ما کتک خوردند ، اما کسی نبود که آنها را درمان کند. باید پاهای بازیکن را درمان کنم.

دغدغه آقای کمالوند باید این باشد که فلان بازیکن چنین مراقبت هایی دارد؟ اگر کسی در بالای هرم می تواند کمک کند، اکنون وقت آن است وگرنه همه ما شرمنده هواداران خواهیم بود. ما تمام تمرکز خود را بر روحیه روانی بازیکنان گذاشته ایم ، اما در 20 دقیقه حذف می شویم.

کسانی که نیستند باید پاسخگو باشند.

در نیمه دوم دیدید که بچه های ما در دفاع و حمله بهتر بازی می کنند. ما یک بازی تبادلی داشتیم. تفاوت سه گل نیست.

تفاوت بازی ما در 30 دقیقه اینطور نیست. آنهایی که تکنیکی هستند این را می دانند وقتی یک تیم در سی دقیقه اول سرش می شکند، به خاطر این است که خوب وارد زمین نشده اند.

هزار و یک دلیل وجود دارد که شما خوب نیستید. این یک دلیل فنی است و هزاران دلیل برای رسیدن به آنجا ایجاد می کند. معلومه کی باید جواب بده.

نه کادر فنی و نه گروهی که در حال حاضر در قوه مجریه هستند مقصر نیستند ، کسانی که اینگونه نیستند باید پاسخگو باشند.

به خاطر خدا ما غریبیم

شایستگی خوزستان و مردم ایل بختیاری از آنها بالاتر است. آقای ساکت دم در بود و یکی یکی با بازیکنان صحبت می کرد. آنها چه برنده شوند چه باخت این کار را انجام می دهند. این اصل است. مدیر برای موفقیت یک تیم لازم نیست همه مدیران در کنار هم باشند. به خاطر خدا ما غریبه ایم.

ما به حمایت نیاز داریم. ما آنقدر مشکلات داریم که وقت نکردیم در مورد پول صحبت کنیم. این تیم باید بماند. ایل بختیاری بیش از این حقوق دارند.

این موضوع شخصی نیست و نفت باید مورد حمایت سپاهان و فولاد و سایر تیم های صنعت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید