تیمیم مقابل استقلال بازنده نیست/ کمالوند نمی خواهد برگردد

ساعت: 17:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800111

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: تیمیم مقابل استقلال بازنده نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر محبی، دستیار مربی نفت مسجدسلیمان بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: روز اولی که آقای کمالوند به نفت مسجدسلیمان آمد، کارکنان مربوطه با وی ملاقات کردند. صحبت کرد فصل گذشته تنها 2 بازیکن در تیم باقی مانده بودند و با تمام مشکلاتی که داشتیم کار را شروع کردیم. 20 روز مانده به مسابقات، آقای کمالوند هدایت این تیم را برعهده گرفت. اینجا مشکلات زیادی داشتیم و پرسنل مشغول شدند. ما نمی توانستیم بدنسازی انجام دهیم. در برخی پست ها ضعیف بودیم چون نتوانستیم بازیکن جذب کنیم. برای موفقیت یک تیم، عوامل متعددی باید دست به دست هم دهند. ما این کمبودها را در طول فصل احساس کردیم. ما مشتاقانه منتظر این روزها بودیم، اما سعی می کردیم هفته به هفته بهتر شویم.

وی ادامه داد: بی عدالتی و مصدومیت برخی از بازیکنان تیم ما را نگران کرد. می توانستیم روز به روز بهتر شویم، اما فرصتی نداشتیم و اگر این اتفاق نمی افتاد، جایگاه بهتری به دست می آوردیم. یک امتیاز با تراکتورسازی فاصله داریم. تراکتورسازی تیمی است که نماینده آسیا بوده است. با آقای کمالوند صحبت کردیم که این تیم باید در لیگ برتر بماند و حالا انتظار می رود معجزه کند. همه اینها را پیش بینی کرده بودیم و انتظار داریم در نیم فصل دوم وضعیتمان بهتر شود. ما با آقای کمالوند صحبت کردیم تا از نگرانی او بکاهیم. حدود 2 ماه است که پشت دروازه تمرین می کنیم. در تیم لیگ برتری این امکان وجود ندارد. از نظر امکانات ضعیف هستیم. آقای کمالوند تمایلی به بازگشت به تیم ندارد. ما به عنوان یک سرباز سخت کار می کنیم تا نفت مسجد سلیمان را سربلند کنیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد.

محبی گفت: به دلیل تنش در مسابقات و مصدومیت شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم، بعد از بازی با صنعت نفت آبادان 5 بازیکن نداریم. تمرینات مناسبی نداشتیم و شرایط روحی خوبی نداریم. کارکنان باشگاه به تیم آمدند و می خواستند به بازیکنان روحیه بدهند و ما هر چه داریم در بازی آینده اعمال خواهیم کرد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره حضور فراز کمالوند در این تیم گفت: مسئولان خواهان حضور کمالوند در تیم هستند اما او با این همه مشکلات راضی به بازگشت نیست. آنها از سؤالات زیاد ناراحت هستند.

وی افزود: شک نکنید بازیکنان ما خیلی غیرت دارند. برخی بازیکنان با مصدومیت بازی کردند و شکی نیست که بازیکنان ما با تمام وجود در زمین خواهند بود. ما پیشاپیش بازنده نیستیم و روز سختی برای استقلال داریم. حداقل 6-5 بازیکن به دلیل مصدومیت نداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید