ما خود را بازنده مقابل چین نمی دانیم

ساعت: 18:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۱
کد خبر: 1802290

بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان از دیدار مقابل چین گفتند. تیم ملی فوتبال بانوان ایران در اولین دیدار خود در جام ملت های آسیا مقابل هند میزبان به تساوی ارزشمند دست یافت. تیم ملی ایران در دومین دیدار خود به مصاف چین بهترین تیم قاره می رود. بازیکنان تیم ملی بانوان در آستانه این دیدار درباره دیدار مقابل هند و چین صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا معصومی پس از بازی مقابل هند گفت: بازی سختی مقابل این تیم داشتیم. با توجه به اینکه این اولین تلاش ما برای حضور در این مسابقات بود، فکر می‌کنم هر کدام از بچه‌ها 90 دقیقه با شور و شوق در زمین جنگیدند و خوشبختانه توانستیم یک امتیاز ارزشمند را مقابل میزبان این مسابقات کسب کنیم.

وی افزود: بدون شک در ادامه مسابقات عملکرد بهتری از خود نشان خواهیم داد. هند قبل از شروع مسابقات یک بازی تدارکاتی خوبی با بهترین تیم های آسیا و جهان داشت اما ما بدون بازی تدارکاتی به این مسابقات رفتیم.

معصومی زاده درباره بازی با چین گفت: نتیجه بازی با هند را فراموش کرده ایم و برای یکشنبه مقابل چین آماده می شویم. این تیم 8 قهرمانی آسیا را به دست آورد، فکر می کنم مقابل این تیم کار سختی داریم. کادر فنی در حال آنالیز بازی های این تیم برای ما هستند و ما تمام تلاش خود را برای این دیدار انجام خواهیم داد. ما تیمی اختصاصی با کادر فنی عالی داریم و می‌خواهیم در این دوره از رقابت‌ها بهترین کار را انجام دهیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال بانوان در پایان گفت: از همه عزیزان خواهش می کنم انرژی مثبت و دعای خیر پشت سر خود داشته باشند چرا که خستگی را از تن ما دور می کند و جان تازه ای به ما می دهد و مطمئن باشیم که دختران ایرانی هستند. برای ترک گروه

نیکا: تمام تمرکز ما بر روی ملاقات برابر چین است

مرضیه نیکخواه پس از بازی مقابل هند گفت: دیروز بازی بسیار سختی را مقابل هند انجام دادیم. با توجه به شرایط جوی و گرمای هوا تمام تلاشمان را کردیم تا با امتیاز کامل از زمین خارج شویم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. فکر می کنم یک بازی مقابل میزبان داشتیم.

او درباره دیدار مقابل چین گفت: تیم ملی فوتبال زنان چین یکی از بهترین تیم های آسیاست و کار بسیار سختی مقابل این تیم داریم. این تیم همیشه در صدر رده بندی آسیا بوده است. چند لژیونر وجود دارد، اما این دلیل نمی شود که از این به بعد خود را بازنده بدانیم. کادر فنی فیلم ما از مسابقات این تیم را آنالیز می کند. انگیزه و شرایط بازیکنان از نظر روحی بسیار بالاست و تمام تمرکزمان را روی بازی با چین متمرکز کردیم.

هافبک تیم ملی فوتبال بانوان گفت: بدون شک تیم ها تلاش زیادی برای خروج از گروه دارند چرا که سطح این رقابت ها بالاست اما انگیزه و قدرت بالایی هم داریم و تمام تلاش خود را برای صعود انجام می دهیم. . پرچم ایران.”

دیدگاهتان را بنویسید