سرمربی پرسپولیس خودش را بازنده مقابل استقلال می داند؟

سرمربی پرسپولیس خودش را بازنده مقابل استقلال می داند؟

مازیار زارع در نشست خبری پیش از بازی استقلال گفت: بعد از مدت ها باید در انزلی در لیگ برتر بازی کنیم. جای تماشاگران ما واقعا خالی است و آنها حق داشتند بیایند و از بازی لذت ببرند، اما متاسفانه شرایط مهیا نشد.» تلاش های زیادی از سوی برخی سازمان ها انجام شد، به هر حال بازی سختی خواهیم داشت.

وی افزود: اختلاف مالی زیادی بین باشگاه ها وجود دارد، شاید مبلغ قرارداد این بازیکن به اندازه کل بودجه ملوان نباشد. اما ما با انگیزه و روحیه به مصاف حریف می رویم و ناامید نیستیم، در زمین حرفی برای گفتن داریم.

سرمربی ملوان انزلی گفت: شاید بودجه زیادی نداشته باشیم اما با انگیزه و روحیه به مصاف حریف می رویم باز هم فردا جای هواداران ما خیلی خالی است. فکر می‌کنم این هفته در لیگ برتر تنها بازی لیگ برتر کشور که بدون تماشاگر برگزار می‌شود، بازی تیم ملوان است، درست نبود که مردم ما چنین اتفاقی بیفتند اما ما انگیزه بازی داریم. یک بازی خوب

زارع در مورد مصدومان تیمش گفت: اکبر ایمانی، ایمان صادقی و پسندیده به دلیل مصدومیت در دسترس نیستند اما بقیه بازیکنان هستند و کاملا آماده مسابقه هستند.

وی درباره جذب مهاجم برای ملوان گفت: ما شبانه روز به دنبال این هستیم اما فوتبال ما با مهاجمان مشکل دارد و به سختی می توان مهاجمان خوب پیدا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید