آیا بیرانوند شغل گذشته خود را فراموش کرده و می خواهد برگردد؟

آیا بیرانوند شغل گذشته خود را فراموش کرده و می خواهد برگردد؟

وحید کلیچ در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس گفت: الان نمی خواهم زیاد درباره پرسپولیس صحبت کنم. ایرادات را می بینم اما این شش هفته سکوت کردم، بعد اگر تیم نبرد و نتیجه نگرفت، با افراد زیادی کار خواهم کرد و باید خیلی چیزها بگویم تا هواداران می دانند چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به پرسپولیس فرصت قهرمانی می دهد، گفت: بله، 6 هفته دیگر باقی مانده و اتفاقات زیادی می تواند بیفتد. استقلال سه هفته است که نتیجه نگرفته و بی ثبات است و قطعا در آینده امتیازات را از دست خواهد داد اما مهم این است که پرسپولیس از این فرصت ها استفاده کند. اگر بچه ها تلاش کنند و تمام امتیازهای این شش هفته را کسب کنند، خدای ناکرده قهرمان می شوند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره انتقاد برخی از بازیکنان این تیم اظهار کرد: نظر شخصی دارم که مهاجم ازبکستانی و دو بازیکن تاجیکستانی آماده آماده سازی پرسپولیس هستند. پیراهن پرسپولیس ارزشمند است و نباید بازیکنان ضعیف را جذب کند و به این لباس استرس وارد کند.

کلیچ درباره مشکلات روی دروازه پرسپولیس توضیح داد: پاشنه آشیل پرسپولیس حالا دروازه اوست. خیلی تلاش کردم که به گوهری روحیه بدهم اما او خیلی خوب کار نکرد و نشان داد که در حد پرسپولیس نیست. فکر می کنم باید مشکل حامد لاک را حل کنند. او سرمایه تیم است و برایش پول خرج کردند و حالا در دعوا می گویند برو خانه و او رفته است. حامد لاک شماره تماس و موقعیت مکانی من را می داند و اجازه می دهد تا دو ساعت با او صحبت کنم و قطعا بسیاری از مشکلات او حل می شود. فکر می کنم مشکل او با داوید فنایی است اما حالا باید اختلافات را کنار گذاشت و در پرسپولیس فدای اختلافات شخصی نشد.

وی افزود: پرسپولیس دروازه بانی مثل حسین حسینی می خواهد که در بازی با پیکان تیم ده نفره را نگه داشت و کارش را کرد. نه فقط یک بازی او این کار را ده بار در این فصل انجام داده است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بیرانوند که برای بازگشت ابراز تمایل کرد، گفت: بیرانوند وقتی پایش را روی گلوی پرسپولیس گذاشت و در بدترین شرایط ممکن پولش را می خواست، فراموش کرد که حالا می خواهد برگردد؟ پرسپولیس مثل حمام مردانه است و هرکس بخواهد به این تیم بیاید کتک می خورد.

دیدگاهتان را بنویسید