علم الهادی: آمریکا گفت ناآرامی های اخیر باعث شده دیگر نیازی به برجام نداشته باشیم/ یکی از مقامات امنیتی گفت بسیاری از بازداشت شدگان آب و غذا می خواستند اما هیچ کدام برای نماز پول نخواستند.

علم الهادی: آمریکا گفت ناآرامی های اخیر باعث شده دیگر نیازی به برجام نداشته باشیم/ یکی از مقامات امنیتی گفت بسیاری از بازداشت شدگان آب و غذا می خواستند اما هیچ کدام برای نماز پول نخواستند.

سیداحمد علم‌هادی در خطبه‌های سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور مردم مشهد در رواق امام خمینی (ره) حرم رضوی برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت پیامبر اعظم (ص) گفت: اسلام (ص) و امام صادق (ع): حلول این عید خجسته را به همه شما برادران و خواهران تبریک می گویم، اما همه باید بدانیم که این روز میلاد یک پیامبر مرده نیست، بلکه میلاد پیامبر گرامی اسلام است. پیامبری زنده که حیات و وجودش با دین و مکتب مرتبط است و تا این اسلام در دنیا پابرجاست، پیامبر گرامی اسلام (ص) زنده است و عالم بشریت از سایه مبارکش بهره مند است.

وی افزود: اسلام سه بعد قدرت دارد. در وجه اول همان مکتب و اسلام قرآنی است که از جانب خداوند نازل شده و ذات اقدس خداوند ولی آن است. وجه دوم استحکام اسلام مربوط به وجود فکری و دینی آن و تمام دلبستگی هایی است که در دل مسلمانان جهان به مبانی دینی که پذیرفته اند و می خواهند در زندگی خود پیاده کنند. این ایمان در دل و جان انسان است و هیچ نیرویی نمی تواند به این بعد از قدرت اسلام آسیبی وارد کند، اما وجه سوم قدرت اسلام به ظواهر ظاهری و ظاهر آن و بر اساس آن به اندازه مبانی مربوط است. و احکام دین در رفتار اگر جامعه اسلامی ظهور کند، قدرت اسلام نیز افزایش می یابد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه تاکنون هیچ جنبه ای از قدرت اسلام به اندازه جنبه سوم مورد هجمه دشمن قرار نگرفته است، خاطرنشان کرد: وجه اول و دوم قدرت دارای تا کنون دست نخورده باقی مانده است، زیرا هیچ ابرقدرتی نمی تواند اسلام را بر خلاف خواست خدا تحریف کند یا علاقه به پیامبر گرامی اسلام (ص) و قرآن را در دل مسلمانان مخدوش کند، اما در بعد سوم، دشمن هدف است. وجود ارزشمند پیامبر اکرم (ص)، قرآن کریم و دین اسلام را در معرض توطئه و آسیب قرار می دهد و اگر چه قرآن آن را پاره می کنند یا به آتش می کشند، اما این حمله برای مقابله با ارزش های اسلامی است که ظاهر می شود. با تخریب بخشی از قرآن.

وی حجاب را یکی از ارزش های اساسی اسلام دانست و ادامه داد: با حجاب می توان تشخیص داد که اسلام در یک جامعه حاکمیت دارد. زنی که برای در امان ماندن در برابر چشمان شهوانی و تیرهای زهرآگین شیطان در خیابان با حجاب اسلامی است، نشان از سیطره دین بر این جامعه و ادامه حیات پیامبر گرامی اسلام (ص) دارد. جنگ با حجاب به امروز و دیروز مربوط نمی شود بلکه بعد از استعمار کشورهای اسلامی مبارزه با حجاب به عنوان یک اصل اصلی در دستور کار مخالفان قرار گرفت و امروز نیز از گسترش آن جلوگیری می کنند. حجاب در کشورهای غربی

نماینده مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: عده ای همیشه می خواستند به جان مقدس پیامبر اکرم (ص) تعرض کنند، در این میان کودکان جاهل را به میدان می فرستادند تا چادر را بر سر زنی با حجاب ایرانی بکشند. مزدوران اجیر کردند، برای[کشور[بهطوریکهمردمآسونتبرهنهبودند،نویسنده،مقولهیکیبود،مردمرافریبدادند،میدانحاصلتبلیغاتدرفضایمجازیبود،وخودهیجانیجذابشانایدهاصلی[Страната[дабъдеголапредочитенахоратаОсвентовавторатакатегориябяхаедниизмаменихорадошлинатеренаврезултатнарекламивъввиртуалнотопространствоизатяхепривлекателносамовълнениетовнеговияосновенсмисъл[درمقابلچشممردمبرهنهشوندعلاوهبراین،دستهدومهمعده‌ایازافرادفریب‌خوردهبودندکهبراثرتبلیغاتفضایمجازیبهمیدانآمدندوفقطهیجانبهمعنایماهویآنبرایشانجذابیتدارد

وی تاکید کرد: از همه اینها بدتر صفات کوته فکری است که برخلاف مزدوران و فریب خوردگان به منصه ظهور رسیده است و برخی حتی خدا و پیامبر را قبول ندارند. ثمره کارشان همان است که سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی اخیر خود بیان کرد و به صراحت اعلام کرد که ناآرامی های اخیر در ایران باعث شده دیگر نیازی به برجام نداشته باشیم و امیدواریم این ناآرامی

علم الهادی گفت: یکی از دوستان بسیجی بسیجی به من گفت که در بحبوحه نگهبانی و اغتشاش متوجه شدیم یکی از سرکردگان شورش ناگهان از دید مردم مخفی شده اما پس از تعقیب و گریز مشخص شد که او می خواهد. برای فرار به آمریکا و درخواست پناهندگی. وی سپس در قطار مشهد به نیشابور دستگیر شد و اعتراف کرد که قصد پناهندگی داشته است.

امام جمعه مشهد گفت: این افراد از این اغتشاشات به دنبال منفعت شخصی هستند اما هیچ کدام دغدغه دین ندارند. یکی از افسران امنیتی توضیح داد که بسیاری از دستگیرشدگان درخواست آب و غذا کردند اما هیچکدام درخواست مهر نماز نکردند که نشان می دهد این افراد به دین اهمیت نمی دهند.

نماینده فقیه استان خراسان رضوی با بیان اینکه اصرار دشمن علیه پیامبر (ص) است و تمام توطئه های آنها به سمت خط مبارزه با رسول الله (ص) است، گفت: ابتدا یک دختر می میرد، اما به تدریج عده ای می میرند. ویژگی های کوته فکرانه ته از این مرگ سوء استفاده می کند. البته این که به این افراد کوته فکر می گویند، نشانه حقیقت است، در حالی که در واقع بسیاری از این افراد کوته فکر نیستند، بلکه بسیاری از آنها قصد دارند با استفاده از حرکت اقلیت سکولار در جهان، خود را قهرمان کنند. این کشور و برای خود اردوگاه درست کنند. سیاسی بکنند

وی افزود: عده ای که امروز با وجود روشن شدن حقایق، همچنان بر طبل مبارزه با حجاب می کوبند، مدعی هستند که حجاب مهم نیست، در حالی که حقیقت این است که حجاب برای افراد دین ستیز و بدحجاب مهم نیست، اما برای زنان پاکدامن و مردان مؤمن ما. 85 سال پیش در این مسجد در گوهرشاد به ضرب گلوله مبارزان ضد حجاب کشته شدند. حجاب مهم است.

یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: فردی که دانسته یا ندانسته توییت می کند و می گوید «مردان امر به معروف و نهی از منکر نکنند» به قرآن، وظیفه الهی و اصول یک قانون اساسی بی اعتنا است. انسانها به امر به معروف و نهی از منکر نیاز دارند.

وی ادامه داد: تردد افراد سکولار و غیر مذهبی که در خیابان هستند و قانون، حجاب و اسلام را زیر پا می گذارند، هر کدام هدف خاصی دارند؛ هر کدام هدف خاصی دارند. یا پناه می‌برند یا می‌خواهند از انتخابات سوء استفاده کنند، اما بگذار کوته‌بین‌ها بگویند چرا با یک توئیت به قرآن پشت می‌کنند. همان نزدیک بینی هایی که در سال 88 مسبب مشکلات بودند، امروز هم در تشخیص حقیقت مشکل دارند و قصد دارند از جریان اصلی جامعه اردوگاه سیاسی بسازند.

علم الهادی تصریح کرد: پاسداری از پیامبر(ص) پاسداری از ارزش های اسلام است و اگر امروز مردان و زنان جامعه ما از اسلام پاسداری می کنند از جان و جان پیامبر(ص) پاسداری کرده اند، اما اگر باقی بمانند. نسبت به این جریان بی تفاوت بوده اند، در واقع نسبت به حضور پیامبر گرامی اسلام (ص) بی تفاوت مانده اند.

وی در پایان گفت: روز شنبه ساعت 14 بانوان متدین و باحجاب مشهد تجمع بزرگ حجاب را در میدان شهدا برگزار می کنند و از تمامی خواهران انسان دوست و غیور تقاضا داریم در این راهپیمایی انقلابی شرکت کنند تا بتوانیم خاری در چشم دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آنها باشد و به بحث املاک کوته فکر پایان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید