افزایش 30 درصدی ترافیک در اسفند/ پلیس: بازداشت شدگان چهارشنبه سوری تا پایان نوروز در بازداشت به سر می برند.

افزایش 30 درصدی ترافیک در اسفند/ پلیس: بازداشت شدگان چهارشنبه سوری تا پایان نوروز در بازداشت به سر می برند.

روز جدید : سردار حسین رحیمی در حاشیه بازدید از پلیس راه تهران در تشریح برنامه های پلیس راهور برای پایان سال اظهار کرد: طرح های پلیس در این زمینه از اوایل اسفندماه با محوریت خرید در نوروز چهارشنبه آخر سال آغاز شد. ، ترافیک و غیره. E.

فرمانده انتظامی تهران از افزایش 30 درصدی تردد در جاده های تهران در اسفند ماه خبر داد.

سردار حسین رحیمی در حاشیه بازدید از پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در تشریح برنامه های حرکت پلیس در پایان سال اظهار کرد: برنامه های پلیس در این زمینه از اوایل اسفندماه با محوریت خرید در نوروز چهارشنبه آخر سال آغاز شد. ، ترافیک و موارد دیگر.

وی با بیان اینکه از ابتدای اسفندماه تاکنون خدمات ویژه ای در حوزه راهنمایی و رانندگی، امنیتی و انتظامی با تلاش تمامی نیروهای پلیس ارائه شده است، گفت: «در این ماه ترافیک ما نسبت به ماه قبل بیش از 30 درصد افزایش یافته است. که باعث افزایش حجم ترافیک به ویژه در محور مرکزی شهر شد

رحیمی با بیان اینکه پلیس در دهه پایانی اسفند ماموریت ویژه ای برای حرکت و نیروی انتظامی خواهد داشت، گفت: یکی از اقدامات ما در روزهای پنجشنبه و جمعه پایان سال و سنت زیارت قبور است. طبق پیش بینی های ما تعداد زیادی از مردم عازم بهشتی زهرا هستند و در این زمینه برنامه حرکتی ویژه ای داریم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: بیش از 200 هزار خودرو وارد بهشت ​​زهرا شده است و پیش بینی ما این است که در روزهای پنجشنبه و جمعه پایان سال یک و نیم تا دو برابر این تعداد خودرو وارد بهشت ​​زهرا شود. در این راستا شش ورودی و خروجی بهشت ​​زهرا را افتتاح کردیم و از دو پارکینگ به مساحت 30 هزار مترمربع نیز بازدید کردیم.

بازداشت شدگان روز چهارشنبه تا پایان نوروز در بازداشت بودند

رحیمی ادامه داد: چهارشنبه پایان سال را داریم، اما البته از مدت‌ها پیش اقدامات احتیاطی خود را هنگام همکاری با توزیع‌کنندگان مواد اشتعال‌زا به‌ویژه مواد قابل اشتعال غیرمجاز آغاز کرده‌ایم و با فروشندگان مواد قابل اشتعال غیرمجاز و قانون برخورد خواهیم کرد. افسران اجرا». این افراد در صورت دستگیری تا پایان نوروز و در صورت داشتن وسیله نقلیه بازداشت خواهند شد.

به گفته وی، رزمایش ویژه پلیس چهارشنبه سوری از ساعت 14 آغاز می شود و تمامی افسران پلیس در آمادگی کامل رزمی خواهند بود.

فرمانده انتظامی تهران همچنین درباره تدابیر پلیس شهرآورد گفت: برای 20 هزار تماشاگر این دیدار در ورزشگاه آزادی شرایط ترافیکی ویژه ای در نظر گرفته ایم و کارکنان از ساعاتی قبل از شروع مسابقه در ورزشگاه و مسیرهای منتهی به آن مستقر خواهند شد. این بازی شامل پلیس راهور، یگان ویژه و یگان کمکی برای تامین امنیت و آرامش شهرآورد خواهد بود.
وی همچنین با بیان اینکه پلیس در تدارک جشن میلاد حضرت ولیعصر(عج) و عید سعید فطر است، گفت: برای این مراسم تدارک ویژه ای داشته ایم و پلیس آماده است و تلاش می کنیم در دهه آخر اسفند وضعیت خوبی داشته باشیم. “

مراکز خرید تحت پوشش ویژه پلیس مادی و نامحسوس

رحیمی ادامه داد: در خصوص مراکز خرید و بازارها همانطور که گفتم از اول اسفندماه تحت پوشش ویژه پلیس قرار دارند و عوامل ما به صورت محسوس و نامحسوس حضور دارند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره آمادگی پلیس برای تعطیلات نوروزی نیز گفت: در ابتدای تعطیلات آمادگی های گسترده ای داریم که به تفصیل اعلام می شود. در یک نمونه می گویم کمپ کنترل سرعت در ایام نوروز در تهران فعال بوده و با حرکات خطرناک برخورد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید