همه الزامات “حمس” را برآورده می کنیم/ می خواهیم تراکتور به قله فوتبال ایران برسد


ساعت: 09:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۵
کد خبر: 1918131

مالک باشگاه تراکتورسازی گفت: تمام نیازهای خمس را انجام می دهیم تا تیم به موفقیت برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «محمدرضا زنوزی موتلک» در جمع اعضای تیم گفت: با وجود بازیکنان بزرگی چون آقایان کیانی، اخباری و عباس زاده، احساس راحتی در تیم دارم. جا دارد از زحمات دوست عزیزم جناب آقای کربان بردیف که علیرغم داشتن قرارداد یک ساله مجبور به ترک ایران و پیوستن به تیم جدید شدند تقدیر و تشکر نمایم. او برای تراکتورسازی زحمت زیادی کشید و متاسفانه ادامه همکاری ممکن نشد.

وی با تاکید بر اینکه آقای پاکو خمس یک مربی در سطح جهانی است، تصریح کرد: وی بیش از 9 سال در لالیگا کار کرده است. من به آقای هیومز خوش آمد می گویم و برای او آرزوی موفقیت می کنم. بعد از حضور آقای حامز در تمرینات، طی چند روز گذشته پرسیدم و با توجه به آنچه متوجه شدم، ایشان مربی قوی با روابط عمومی و با انگیزه بسیار بالا هستند و می خواهند همدلی کنند و تیم را جمع کنند.

زنوزی به پاکو خمس گفت: تراکتور پرطرفدارترین تیم آسیاست. من و دیگر هواداران از شما انتظار داریم تراکتور را به جایگاهی که شایسته آن است و هنوز به آن نرسیده است برسانید. هر کمک و آرامشی که بخواهید به شما ارائه خواهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه تراکتور یکی از قدرتمندترین باشگاه های ایران است، افزود: امکانات و حمایت من و هواداران نشان می دهد که تراکتور باید موفق شود. دستتان را به گرمی می فشارم و برایتان آرزوی موفقیت دارم. امیدواریم با تدابیر شما و تلاش بازیکنان به اوج فوتبال ایران برسیم و در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

مالک باشگاه تراکتورسازی در ادامه خطاب به سرمربی جدید این تیم گفت: به عنوان یک دوست در خدمت شما هستم و امیدوارم این همکاری به صورت دوجانبه ادامه داشته باشد. ما از طریق فوتبال آشنا شدیم اما این دوستی به فوتبال ختم نمی شود. باید به این نکته هم اشاره کنم که بازیکنان تراکتورسازی بهترین های ایران هستند و انتظار داریم با ایجاد یک تیم منسجم به اعضای تیم به آنچه که لیاقتش را دارند برسانید.

وی بدشانسی را در جایگاه فعلی تراکتور موثر می داند و گفت: اگر بدشانس نبودیم در جمع چهار تیم بالای جدول قرار می گرفتیم. مثلاً در بازی با سپاهان در اتفاقات شکست خوردیم یا در بازی با ملوان مستحق برد بودیم. انشاالله با تلاش مضاعف اختلاف امتیاز را جبران می کنیم و معتقدم هیچ چیز در فوتبال غیرممکن نیست و می توانیم قهرمان لیگ یا جام حذفی شویم.

همچنین پاکو خمس; سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی نیز در این دیدار گفت: آقای زنوزی از حمایت شما متشکرم و خوشحالم که در کنار شما هستم. قطعا با استفاده از امکانات باشگاه و با تکیه بر حمایت آقای زنوزی و مدیریت باشگاه و تلاش اعضای تیم به آنچه می خواهیم خواهیم رسید.

دیدگاهتان را بنویسید