ما تمام تلاش خود را می کنیم تا درخواست کلزاکاران را به موقع برآورده کنیم


ساعت: 12:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887331

یک مقام دولتی گفت: شرکت بازرگانی دولتی ایران تمام تلاش خود را برای پرداخت به موقع کلزاکاران به کار بسته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شرکت بازرگانی دولتی ایران، مدیرکل هماهنگی خریدهای داخلی این شرکت اعلام کرد: قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا در خرداد ماه با 8 هزار و 500 تومان افزایش از 15 هزار تومان به 23 هزار و 500 تومان رسید. اتخاذ سیاست های حمایتی از محصولات اساسی کشاورزی محل تامین مالی این افزایش نرخ خرید، فروش دانه های روغنی خریداری شده را تعیین کرد.

مرتضی سعادتی کیا با اشاره به اینکه پس از فروش این محصول که هم اکنون در حال انجام است، مطالبات ناشی از مابه التفاوت قیمت خرید به تولیدکنندگان کلزا پرداخت می شود، افزود: از ابتدای فصل برای خرید بالغ بر 100 هزار محصول کلزا اقدام می شود. هزار و 435 میلیارد تن کلزا از کشاورزان سراسر کشور خریداری شد و با احتساب نرخ تضمینی خرید کلزا قبل از شروع فصل خرید که 15 هزار تومان تعیین شده بود، 100 درصد نیاز به کشاورزان کلزا پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید:
خرید تضمینی 100000 تن تجاوز به عنف / پرداخت 90 درصد پول کشاورزان

وی با تاکید بر اینکه تلاش شرکت بازرگانی دولتی ایران مبتنی بر تامین اعتبارات لازم، پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان عزیز و جلب رضایت این عزیزان است، خاطرنشان کرد: این شرکت تمام تلاش خود را برای پرداخت وجه به کشاورزان در روز گذشته انجام داده است. زمان و در مورد محصول کلزا، مابقی مطالبات کلزاکاران بابت مابه التفاوت قیمت آن محصول، از محل فروش دانه های روغنی، پردازش می شود تا به کلزاکاران پرداخت شود و در صورت نیاز سایر وجوه، به غیر از مکانی که در هر زمان توسط سازمان های مربوطه تعیین می شود بلافاصله به این بستگان پرداخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید