ما تمام تلاش خود را می کنیم تا سوخت زمستانی را برای بخش داخلی تامین کنیم

ساعت: 16:38
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782413

وزیر نفت گفت: با انجام اقدامات مناسب و هماهنگی با وزارت نیرو تمام تلاش خود را برای تامین سوخت زمستانی در حوزه خانوار و عدم مواجهه با چالش گاز به کار خواهیم بست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد اوجی وزیر نفت در تشریح جلسه امروز با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز گزارشی از فروش نفت، میعانات گازی و صادرات محصولات پتروشیمی ارائه شد. خوشبختانه در همه این بخش ها نسبت به سال گذشته رشد و موفقیت خوبی داشته ایم.»

وی با اشاره به اینکه گزارشی از سرمایه گذاری های مورد نیاز صنعت نفت و گاز به ویژه صنعت گاز کشور در هشت سال آینده برای افزایش تولید، حفظ و نگهداری ارائه شد، افزود: گفتند با توجه به جلسات هفته گذشته با آقای مهندس نفت و گاز کشور. نیکساد، نایب رئیس مجلس و سایر دستگاه ها، موفقیت های خوبی حاصل شده است.

وزیر نفت در گفت و گو با خانه ملت خاطرنشان کرد: وزارت نفت تمامی حواله های قیر را با ذکر قیمت VB (وکیوم استیک) بین متقاضیان قیر توزیع کرده است و این وزارتخانه به تعهد خود در لایحه بودجه 1400 عمل کرده است.

اوجی در پاسخ به سوالی درباره اقدامات وزارت نفت برای جلوگیری از قطعی برق و گاز در زمستان گفت: نیرو تمام تلاش خود را برای تامین سوخت زمستانی در بخش خانگی انجام می دهد تا با چالش گاز مواجه نشویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید