تمام تلاش خود را می کنیم تا تیمی با کیفیت به مسابقات اعزام کنیم


ساعت: 19:45
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883915

سرمربی تیم ملی روئینگ مردان: از سال 2019 به دلیل مشکلات مختلف نمی توانیم در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ افشین فرزام در خصوص شرایط فنی تیم ملی گفت: طبق آخرین تست های انجام شده توسط کادر فنی فدراسیون در مواد مختلف، این فرصت به ما داده شد تا بچه ها را در قایق های گروهی و انفرادی تحت فشار قرار دهیم و شرایط آنها را محک بزنیم. . هدف اصلی من این بود که بر اساس نتایج آزمون نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و بازیکنان خود را آنالیز کنیم و به گونه ای پیش برویم که بتوانیم نتایج قابل قبولی در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کنیم.
وی ادامه داد: از سال 2019 به دلیل مسائل مختلف موفق به حضور در مسابقات قهرمانی آسیا نشدیم، قطعا تمام تلاش خود را می کنیم تا تیمی با کیفیت به این مسابقات اعزام کنیم.
وی افزود: بچه هایی که در حال حاضر در اردو هستند تلاش زیادی می کنند تا خود را به بالاترین سطح فنی ممکن برسانند و مطمئنم در چند ماه مانده به مسابقات اگر بتوانیم به خوبی روی کارمان تمرکز کنیم قطعاً بر کارمان غلبه خواهیم کرد. نقاط ضعفمان را می پوشانیم و به یاری خدا در آرنج مورد نظرمان به نتایج درخشانی دست خواهیم یافت.
فرزام در رابطه با مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی جمهوری چک برگزار می شود گفت: آخرین حضور تیم قایقرانی در مسابقات قهرمانی جهان به سال 2014 برمی گردد که امیدواریم با حمایت و تلاش فدراسیون و مسئولان ورزشی کشور کشور اگر ممکن است امسال در مسابقات جهانی حضور داشته باشیم 8 سال است که حضور داریم. قطعا رقابت در مسابقات جهانی بسیار بالاست و در حال حاضر با توجه به شرایطی که داریم تلاش می کنیم بچه ها حداقل بتوانند در سطح بالاتری نسبت به رقبای آسیایی خود عمل کنند زیرا هدف اصلی فدراسیون این است. برای حضور موفق در بازی های آسیایی و این مسابقات می تواند. این شاخص خوبی برای ما خواهد بود تا شرایط خود را در مقابل رقبای آسیایی خود بسنجیم. سرمربی تیم قایقرانی کشور درباره انتقال اردوهای تیم ملی به شهرستان ها به ما توضیح داد: تلاش می کنیم با کمک و حمایت فدراسیون، اردوها را به خارج از تهران منتقل کنیم تا بتوانیم شرایط فنی خود را استانداردتر دنبال کنیم. بیایید تمریناتمان را در یکی از شهرهایی که تانک بزرگتری دارد ادامه دهیم تا شرایط لازم برای تمرینات مسافت طولانی و همچنین شرایطی که کادر فنی بتواند تمرینات را با بچه ها با قایق موتوری هدایت کند. .
فرزام در پایان گفت: از دوستان پرتلاشم در فدراسیون تشکر می کنم که با انجام تست های مختلف به من و کادر فنی ام کمک می کنند. همچنین از کادر فنی خوبمان که شامل روانشناس، مربی بدنساز و مربی فنی تیم آقای رضایی هستند تشکر می کنم که دستیاران من هستند و در کنار تیم از جان و دل می گیرند تا بچه ها بتوانند تا این مرحله به سطح قابل قبولی برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید