ما تمام تلاش خود را می کنیم تا لیگ کشتی را بهتر نگه داریم/ علاقه مند به میزبانی جام باشگاه های جهان هستیم


ساعت: 14:29
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911465

برگزاری نشست نمایندگان تیم های حاضر در فینال لیگ برتر کشتی آزاد با رئیس فدراسیون کشتی

دیدار نمایندگان تیم های شرکت کننده در فینال لیگ برتر کشتی آزاد با رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نشست نمایندگان تیم های شرکت کننده در فینال لیگ برتر کشتی آزاد صبح امروز با حضور علیرضا دبیر فدراسیون، حمید یاری رئیس سازمان لیگ و سرمربیان برگزار شد. و نمایندگانی از تیم های فعلی.

علیرضا دبیر در این جلسه با تشکر از تمامی تیم هایی که در لیگ شرکت کردند و سرمایه گذاری کردند اظهار داشت: لیگ برای ما مهم است و تمام تلاش خود را برای برگزاری بهتر آن به کار می گیریم.

وی با تشکر از حضور مسئولان تیم های انبوه سازان، بانک شهر، سه تارگان ساری و بلیش تاکستان به مرحله نهایی این مسابقات گفت: با حضور تیم های لیگ سرمایه وارد میدان شد و کشتی گیران به منافع مادی دست یافتند.

وی ادامه داد: البته ما دوست داریم اسپانسرها یک سال در لیگ حضور نداشته باشند و سرمایه گذاری کنند و چندین سال در لیگ کشتی حضور داشته باشند.

منشی با اشاره به اینکه جلسه ای با داوران برگزار کرده است، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که اگر خطای داوری وجود داشته باشد، روی تابلوی حضور نمایش داده می شود و هیئت داوران از طریق بلندگو موضوع داوری را برای همه توضیح می دهد.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: علاقه مند به برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان هستیم اما باید مراقب باشیم که این مسابقات مشکل و تحولی در تقویم فنی فدراسیون ایجاد نکند.

رضا یزدانی سرمربی تیم بانک شهر نیز روز گذشته نشستی دو ساعته با رئیس فدراسیون کشتی برگزار کرد.

مرحله نهایی بیست و دومین لیگ کشتی آزاد یادگار امام (ره) روز جمعه ششم آبان ماه در سالن شهدای ردیف هفتم تهران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید