نتیجه فعالیت های جهادی باید تربیت نیروی علاقه مند باشد


ساعت: 11:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813620

سیاوش مسلمی با اشاره به اینکه حاصل فعالیت های جهادی در صورت تربیت نیروی علاقه مند، ایجاد ایده و سرمایه می کند، گفت: عملکرد این نوع مدیران موجب رضایتمندی مردم می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سیاوش مسلمی صبح امروز در دوازدهمین نشست اعضای هیئت مدیره و اعضای گروه های تخصصی کانون جهادگران استان مازندران با تبریک عید سعید فطر با اشاره به تربیت جهادگران برای حکومت داری گفت: ف.
فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اهداف جهادگران افزود: مهم ترین هدف جهادگران تربیت نیروهای توانمند و موثر برای مسئولیت های اجرایی است.
مسلمی در ادامه با اشاره به اینکه نتیجه فعالیت های جهادی در بحث تربیت نیرو باعث ایجاد ایده و سرمایه می شود، افزود: عملکرد این نوع مدیران موجب رضایتمندی مردم می شود.
فرمانده سپاه کربلا اردوی جهادی را اردوی آموزشی دانست و افزود: جهادگران را نباید نیروی کار دانست، بلکه این نیروها نیازمند و تقویت روابط مردم و مسئولان هستند.
مسلمی به آموزش جهادگران نیز اشاره کرد و گفت: جهادگران باید آموزش های لازم را داشته باشند تا برای رسیدن به اهداف خود به بهترین نحو عمل کنند.
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به نقش جهادگران در توسعه مناطق فقیرنشین گفت: باید بررسی شود که کدام گروه های جهادی بیشترین خدمات را به مردم ارائه می کنند.
مسلمی به بیان ایده ها، طرح ها و تجربیات گروه های جهادی پرداخت و افزود: گروه های جهادی تخصصی باید با یکدیگر در ارتباط باشند تا بهترین اقدام را برای رفع مشکلات مردم انجام دهند.
فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر پیگیری گروه های جهادی گفت: برخی از مسئولان از اهداف و فلسفه گروه های جهادی بی اطلاع هستند و باید با گروه های جهادی آشنا شوند.
مسلمی با بیان اینکه مشکلات شمرده شده است، گفت: گروه های جهادی نباید در برخی مسائل دخالت کنند زیرا برای آنها مضر است.
فرمانده سپاه کربلا کار گروه های جهادی را خالصانه و بدون دلیل توصیف کرد و افزود: وقتی کاری خالصانه و بدون ریا انجام شود، مردم و مسئولان جذب گروه های جهادی می شوند.
مسلم با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم گروه های جهادی را منحرف نکنیم، خاطرنشان کرد: گروه های جهادی که عاشق انقلاب، دلسوز مردم و تقویت انقلاب هستند، گروه جهادی مطلوب مردم و جامعه است.
فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه گروه های جهادی نباید ابزار دستگاه های دیگر باشند، گفت: جوهره گروه های جهادی بسیج است و باید بسیجی وار کار کنند و این نافی این نیست که از ظرفیت ها استفاده نکردند. موسسات. برای پیشرفت.”
مسلمی به اهداف گروه های جهادی نیز پرداخت و افزود: گروه های جهادی باید شایستگی لازم را داشته باشند و انسجام و قدرت آموزشی جهادگران تقویت شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید