تلاش جهادی باید پیوست فرهنگی داشته باشد/ کار جهادی زاییده فکر خدمت است


ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: 05/06/1401
کد خبر: 1886096

در همایش مجامع و کارگروه های تخصصی جهادی در سمنان مطرح شد.

حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(ع) استان سمنان کار گروه های جهادی را باید پیوست فرهنگی دانست و اظهار داشت: کار فرهنگی بزرگترین نتیجه تزکیه نفس جهادگران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرات؛ همایش مجامع و کارگروه های تخصصی جهادی استان با حضور سردار دامگانی فرمانده سپاه استان سمنان، اعضای شوراها و کارگروه های تخصصی شهرستان و مجمع نمایندگان استان آغاز شد.


1c0e6fce b774 4701 a7f1 e8fa9824da6a خبر خاکستری

حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(ع) استان سمنان اخلاص را رمز ماندگاری کار جهادی دانست و گفت: کار شما جهادگران ارزشمند است و اجر شما برای خداوند محفوظ است.

فرمانده سپاه سمنان برنامه ریزی گروه های جهادی را باید بر اساس نقش مردم در جغرافیای خدمت دانست و تصریح کرد: برای رفع مشکلات هر منطقه باید مردم را به کار جذب کرد.

دامغانی تصریح کرد: مجامع جهادی باید تاثیرگذار باشد و این تاثیر با هم افزایی و همکاری شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه کار گروه های جهادی باید پیوست فرهنگی داشته باشد اظهار داشت: کار فرهنگی بزرگترین نتیجه کشت جهادی است.

فرمانده سپاه ارتش استان سمنان خاطرنشان کرد: کار شما ارزشمند است و لازم است این خدمات را از طریق اپلیکیشن رسانه ای به مردم نشان دهید چرا که تاثیر این کار رسانه ای باعث ایجاد امید در مردم می شود.

ایشان فرمودند جهاد شما نه تنها خدمت رسانی بلکه ایجاد امید در بین مردم است.


کار جهاد مبتنی بر اندیشه خدمت و عدالت است


5a52a577 ec6c 44a3 a206 0beb5ad76120 خبر خاکستری

آقاهانی معاون مرکز مطالعات و حرکت های جهادی سازمان بسیج کشور نیز در این همایش با بیان اینکه تفکر خدمتگزاری زاییده دغدغه حل مشکلات است، گفت: کار جهادی زاییده فکر خدمت و عدالت است. .

وی افزود: گروه های جهادی متعلق به هیچ سازمان و ارگان خاصی نیستند، بلکه این گروه ها متعلق به انقلاب و مردم هستند و هدفشان فقط ارائه خدمات است.

آقاهانی تصریح کرد: گروه های ضربت تخصصی، واحدهای مجمع نمایندگان استان برای تسهیل در ارائه خدمات و مدیریت صحیح عملیات جهادی هستند.

وی با تاکید بر اینکه کار شما نباید از مسیر اصلی منحرف شود، افزود: کار شما باید با مراقبت و چارچوب های فرهنگی همراه باشد تا از انحراف از مسیر اصلی جلوگیری شود.

نائب رئیس مرکز مطالعات و حرکت های جهادی بسیج سازندگی گفت: شناسایی ظرفیت ها و توانمندی ها و به کار انداختن آنها به معنای خدمت به کار شما در مجامع جهادی شهرستان هاست.

وی اذعان داشت: بسیج سازندگی نباید در ساختارها و سازمان های اداری قرار گیرد زیرا کار جهادی کار خودجوش و مردمی است.


اخلاق نیک و عمل وفادارانه دو رکن اصلی کار جهاد است


b6aec368 1b8a 4a88 8821 5c28b0db4596 خبر خاکستری

خجت الاسلام دیباجی نماینده ولی فقیه در سپاه سمنان با بیان اینکه کار و پیشرفت شما باید هنرمندانه به مردم منتقل شود، تصریح کرد: جنگ امروز یک جنگ رسانه ای است و وظیفه هر فردی است که با آن مقابله کند. آی تی.

نماینده ولی فقیه در ارتش استان سمنان افزود: امروز دشمن با کار رسانه ای سعی در ضربه زدن به خانواده ها دارد و وظیفه شما امید آفرینی و تبیین جهاد است.

وی با بیان اینکه همه امکانات برای حل مشکلات در داخل کشور وجود دارد، تصریح کرد: وظیفه شما جهادگران تبیین امکانات و نمایش دستاوردهای جمهوری اسلامی برای ایجاد امید عمومی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید