برنامه های اقتصاد مقاومتی باید پیوست فرهنگی و تبیین داشته باشد


ساعت: 11:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1909927

نعمت اسدی گفت: در هر برنامه مقاومت اقتصادی باید پیوست فرهنگی به دشمن داشته باشیم و قبل از پیوست فرهنگی تبیین عملی جهاد ارائه کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید نعمت اسدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بلاغ با استناد به سخنان رهبری اظهار داشت: در اقتصاد مقاومتی با ارائه راهکارهای واقعی باید به گونه ای عمل کنیم که دشمن از عملکرد ما ناامید شود.

وی با اشاره به سخنان رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی افزود: رهبر معظم انقلاب از سال 1382 بر اقتصاد مقاومتی درون زا تاکید کردند و بر اساس این تصمیم می توانیم قطب تاثیرگذاری در دنیا باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به کنترل تورم از منظر جهانی، منطقه ای و ملی نسبت به سال گذشته، خاطرنشان کرد: مدیریت از نوع اقتصاد درون زا معرفی شد و در این راستا باید با رویکرد جهادی و بسیجی عمل کنیم و از تجربیات یکدیگر در مدیریت و برنامه ریزی درس بگیریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به برگزاری جلسات اردویی که به همت فرماندار شهرستان نور برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این جلسات، سوق دادن توان و ظرفیت ادارات به سمت یک اقتصاد مقاومتی با راندمان سریع که به درآمدهای نفتی توجهی ندارد.

اسدی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر لزوم اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: تلاش داریم با برنامه ریزی و در قالب کارگروه هایی از اردوهای انفرادی، فرماندهان از تجربیات بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این عرصه استفاده کنیم. مناطق خواهر و برادر با ادارات دیدار کردند تا این برنامه ها را با رهبری انجام دهند تا به هدف نهایی که بسیج سازی ارتش شهرستان است، دست یابیم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های اسوه در این شهرستان افزود: نمایشگاه های اسوه در تمامی حوزه ها برگزار شده است و در این راستا به دنبال مکانی مناسب برای اجرای این برنامه اقتصادی هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با تاکید بر نقش محوری و تسهیل گر بسیج و سپاه خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت نهادهای داخلی مانند بسیج اصناف، اداره صمت و… کار اساسی باید با سایر بخش های مسئول و با برنامه ریزی کارشناسانه انجام شود. ما بهینه و بلندمدت کار می کنیم و در این راستا کارگروه های متعددی ایجاد شده تا بتوانیم کار را به بهترین نحو انجام دهیم.

این مسئول با اشاره به رونق دوباره فقه در بازار تاکید کرد: امروز فرهنگ های نامتعارف جامعه زنان ما را با چالش مواجه کرده است و باید خود را در این عرصه توانمند کنیم.

اسدی با بیان اینکه حجاب قبل از اسلام در ایران وجود داشته است، تاکید کرد: با توجه به حجاب ایرانی و اسلامی باید الگوهای فاخر اسلامی و ایرانی را در کشور ترویج دهیم.

وی افزود: دشمن با تبلیغات و طراحی های مختلف سعی در تخریب فرهنگ و هویت ما دارد و باید در هر برنامه مقاومت اقتصادی پیوست فرهنگی در مقابل دشمن داشته باشیم و قبل از پیوست فرهنگی تبیین عملی جهاد ارائه کنیم. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید